Advertisement

ads

TAKDIR YANG TERTULIS EPISOD 9

TAKDIR YANG TERTULIS EPISOD 9Drama lakonan Nad Zainal, dan Nazim Othman ini disiarkan bermula pada 21 january 2021 jam 10 malam di slot Lestary , tv3. Drama ini diarahkan oleh  Shahrulezah Mohameddin dan turut dibintangi oleh Elvin Chong, Elvina Mohamad dan DidiAlias



Sinopsis Takdir Yang Tertulis Episod 9 

Azlan membelikan sehelai blouse yang cantik untuk Ruhila demi memujuk Ruhila. Azlan emngajak Ruhila keluar tapi Ruhila menolak. Dia tidak rasa ini masa yang sesuai untuk mereka bergembira memandangkan Azlan baru sahaja menceraikan Juweta.Selepas dipaksa oleh Azlan barulah Ruhila bersetuju.

Didalam kereta Azlan memberikan hadiah sebentuk cincin untuk Ruhila.Dia juga berjanji akan terus menyintai Ruhila.

Juweta tidak dapat menhaan perasaan rindu terhadap Mika. Dia meminta Ean membawanya kerumah lamanya hanya untuk meleihat rumah dimana Mika berada. Walaupun tidak dapat melihat Mika, dapat melihat rumah nya pun sudah cukup untuk Juweta.

Dari Jauh Juweta melihat kereta Azlan dan keluar Ruhila dan Mika dari kereta. Ianya mmberi semangat pada Juweta untuk kuat dan lebih tabah mlawan Azlan dan Ruhila.



Ruhila masih tidak dapat melupakan Ean. Walaupun dia sudah berkahwin dengan Azlan tapi dalam hatinya masih ada Ean. Perkahwinan nya dengan Azlan bukan atas dasar cinta tapi disebabkan paksaan Che Salmah dan rasa tertipu dengan Ean. 

Hakim dan Che Salmah mula merancangan sesuatu yang baru untuk menentang Juweta. Ruzita 

Ruhila cuba menerangkan pada Mika yang dia adalah ibu kandung Mika. Bukan Juweta. Tapi Mika tidak boleh menerimanya.CHe Salmah yang mendengar Mika dan Ruhila berbual mula masuk campur dan memberitahu Mika yang Ruhila adalah ibu kandungnya Bukan Juweta. Dia juga memberiutahu Mika yang dia tidak suka dengan keturunan Mika. Azlan yang mendengar kata-kta Che Salmah bertanya dan mempertikaikan kata-kata Che salmah. Azlan naik ke bilik untuk memujuk Mika.


Che Salmah hanya ketawa melihat Azlan yang tertipu selama ini dan menyangka kan Mika adalah anaknya. Sedangkan Mika adalah anak Ean dan Ruhila.

Ruhila ingin memberitahu perkara sebenar tentang Mika kepada Azlan. Tapi MIka masuk ke dalam bilik. Mika memanggil Ruhila ibu. RuhIla terkejut. Azlan memberitahu Ruhila yang Jika Mika ingin bertemu Juweta dia mesti memanggil Ruhila Ibu. kerana itu lah Mika memanggil Ruhila ibu. Itu pun sudah cukup membuat Ruhila gembira.

Mika pergi ke sekolah seperti biasa. Sampai ke sekolah dia meminta sedikit bantuan dari gurunya.Dia meminta untuk menghubungi Juweta.



Pelakon 


Nad Zainal - Juweta

Nazim Othman - Azlan

Elvina Mohamad - Ruhila

Alvin Chong - Ean

Isaac Iman - Mika

Didie Alias - Che Salmah

Uchee Fukada - Kak Jo

Iman Suhana - Ruzita

Muaz Fitri Maslan - Hakim

Soundtrack Takdir Yang Tertulis

Karma - Kaka Azraf dan Jazz 

Tonton Takdir Yang Tertulis Episod 9

Catat Komen

1 Ulasan

sila tinggalkan komen anda...:)