Advertisement

ads

MANDI TANPA KAIN BASAHAN.

MANDI TANPA KAIN BASAHAN | Assalamualikum. Selamat petang semua. Petang ni mengantuk betul.. Maisara pun tidur je petang ni.. Sebab sejuk kot..Jadi mata ni mengantuk saja.. Malam tadi lagi la sejuk. Ikutkan mata ni nak je aku bedal tidur. Tapi tak elok la tidur waktu ni.. Dah nak Asar..

Orang kata kalau tidur masa masuk waktu asar boleh jadi gila.kan?? Cerita pasal gila teringat orang gila kat kampung aku dulu. Orang gila memang suka duduk tepi jalan..kan?? Kenapa entah. Kenapa tak duduk dalam rumah je?

 

Kadang2 dia duduk kat masjid. Tahun 95 tak salah aku. Kami tengah mengaji kat surau.. Tiba2 budak2 bising kat luar surau tu.. Kita orang pun ikut la nak tengok sama.. Apa yang riuh rendah tu. Rupa-rupanya orang gila tu tengah mandi kat tempat ambik air sembahyang. mandi tak pakai apa.. Siap menyanyi2 macam mandi kat umah dia je.heheheh 

Pesanan untuk yang tak gila.



Masa tu yang ajar ngaji opah aku.. Jenuh la opah aku suruh dia pakai seluar cepat.. yang tok guru ngaji lagi sorang pulak dok suruh kami semua masuk semula dalam surau. heheh..

Kelakar la kalau ingtkan balik.ngeri!hahahah 

Kejadian lebih kurang sama berlaku masa aku dah kerja. Tahun 2003 tak salah.. balik kerja naik bas kilang. Badan penat. Mak sampai ke rumah tu melayan je lagu dari radio dalam bas tu. Tiba2,Lalu kat kangkar Tebrau.



Tepi jalan ada sorang lelaki mandi tak pakai kain basah. Terkejut aku masa tu.Tengah mata layu nak terpejam boleh jadi besor bijik mata. Aku cakap kat kawan aku kat sebelah. "eh!!dia mandi bogel " Kawan aku kata.. "oh..dia tu,biasa la tu.Dia gila.Dia memang selalu mandi macam tu." 

Selalu??? Aduhai..Sepatutnya jangan la keluarganya biar je.. Tepi jalan pulak tu.. Seram sejuk aku tengok.. aihhh!!! sekian...

Catat Komen

26 Ulasan

  1. memang merasakan dunia ini dia yg punya.. jgn kita turuti gila yg sama...biarlah mereka dgn cara mereka...menasihati org gila sama melibatkan diri kita juga gila..

    kekadang yg normal pn teringin jgk nak berbogel..."memenuhi tuntutan kerja"..katanya, ape kes!

    BalasPadam
  2. ha3 tgk free show ekkk..
    kita pernah tgk adik2 ngan anak2 ja..

    mungkin depa ni gila seks kot..

    BalasPadam
  3. hehe..kalu mandi gtu..saya mmg xsanggup nk tgk..huhu

    tu psl org gila ni..xbole dibiarkn berkeliaran..nati deme buat sesuatu yg xelok..tu peranan ahli keluarga dialah utk jaga camne..kalu xleh jaga ke..hantar ke pusat yg sepatutnya..

    salu ckp dia gila tapi xkacau org..tapi kalu dah manda bogel gtu..kacau jiwa org tuuuu..huhu
    takmo tgk eh..fengsang nati..

    BalasPadam
  4. wah..saya tak dapat nak bayangkan nampak orang dewasa mandi bogel..kalau perempuan tu bleh laa skit-skit..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  5. orang gila memang tak pikir pape.

    haha xD

    BalasPadam
  6. lahai xde sapa ke nk tolong dia??? hmm menakutkan

    BalasPadam
  7. orang gila biasa le....jangan kacau diorang sudah le...dia pun tak kacau kita...

    BalasPadam
  8. Deria malu dah hilang agaknye whahaha :D deria?

    BalasPadam
  9. dia ingat dia baby lagi gamaknya.

    BalasPadam
  10. adoii..orang gile..menakut kan :D

    BalasPadam
  11. hehe,,kt tmpt ayie orng gila xpernah mandi bogel lg kt tmpt awam..cuma kaco2 orng adlh..sampai orng tkot..

    BalasPadam
  12. org gile mmg cam tu..sabor je laa..

    BalasPadam
  13. kesiankan..
    tp die wat pape pn x salah..sbb die giler..
    tp fmily knala jg gakkn

    BalasPadam
  14. haha..bukan nak gelak kat orang giler tuh.tapi gelak sebab kita dah memang tau kalau org giler memang tak fikir aper pun,yg lagi teruk kalau org giler tuh ada famili tapi duk biar dia macam tuh jer..hantar jer kat pusat.

    BalasPadam
  15. hahaha.. lawaklah... orang gila mane tahu benda yg dia buat tu betoi ke tak.. fuh.. yg melihat dapat lah tayangan percuma kan?? kehkehkeh
    yg family dia pon same, xamek berat lgsg.. ish >_<

    eh eh bintang kita ade kat sni..huhu

    BalasPadam
  16. its ok if dia gila..tp pe kes mamat Indon yg ske2 ati pncut tepi jln?? haish~~

    BalasPadam
  17. cannot imejin kalau orang tak gila mandi bogel tepi jalan..ekekeke!

    BalasPadam
  18. apo nk herannye cik nab oii..buleh kate 99% dpd kite pun mndi bgel gak.bezanya org nmpak dgn org x nmpk je.. ;)

    BalasPadam
  19. serius.. kesian kat orang yang macam tu..

    BalasPadam
  20. Hahaha.. Lawak la org gila tu.. Menarik gak crita ni.. =D Anyway,sy jemput tuan blog n semua yg ada kt sini,jom layan VIDEO2 sy bermain gitar akustik n menyanyi at YouTube.. Klu ada yg seksi tak pakai baju or cuma pakai boxer je tu maaf la.almaklum,record kt rumah n utk suka2 je tunjuk sedikit bakat.Tp suara x la sedap mana.hehe.. Klik link YouTube sy ni, http://www.youtube.com/shahrulizzuwan

    BalasPadam
  21. Yg gila tak salah..tapi yg normal jadi gila nak tengok oan

    BalasPadam
  22. srkng da tua ni dewasa da pakai laaa.. hehe..

    BalasPadam
  23. kesian juga dengan orang yang macam tu.. diorang x tahu kan..
    semoga kita xdela diuji cenggitu..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)