Advertisement

ads

KUCING AJAIB - PEMILIK KUCING INI PERCAYA VINSIK KUCING YANG MAMPU MENUNAIKAN IMPIANNYA

KUCING AJAIB - PEMILIK KUCING INI PERCAYA VINSIK KUCING YANG MAMPU MENUNAIKAN IMPIANNYA | Seorang wanita dari Novosibirsk, Rusia pernah menyiarkan iklan pelik di platform iklan Rusia Avito yang meminta orang ramai membayar sejumlah wang bagi sesiapa yang ingin memiliki kucing peliharaannya. Kucing dari baka Scottish Fold yang diberi nama Vincent I, atau Vinsik ini didakwa mempunyai kuasa ajaib. 


Wanita itu, yang hanya dikenali sebagai Elena, mengatakan kepada wartawan Rusia bahawa dia menemui kuasa ajaib  kucingnya secara tidak sengaja, tetapi sejak itu telah menguji keberkesanannya sebanyak tiga kali, hingga menghasilkan sesuatu yang mengagumkan. 

Dia sekarang ingin berkongsi keajaibannya dengan orang lain, tetapi meminta sejumlah bayaran sebagai balasan untuk niat baiknya yang ingin memberi orang lain peluang menunaikan impian dan hajat mereka.


"kuasa ajaib pada Vinsik hanya untuk pemiliknya sahaja,," kata Elena kepada Komsomolskaya Pravda . " Saya menemui kemampuannya secara tidak sengaja. "Saya memerlukan sebuah apartmen, dan entah bagaimana saya memberitahu Vinsik tanpa niat apa pun.  'Tunaikan keinginan saya!' Dan secara tiba-tiba keesokan harinya saya mendapati apa yang saya minta pada Vinsik bakal menjadi kenyataan. Dan sebulan kemudian saya sudah mempunyai sebuah apartmen. "

Wanita itu tidak memberitahu secara terperinci bagaimana sebenarnya dia memiliki apartmen itu. Sama ada ia hanya diberikan kepadanya, atau dia harus membelinya. Tetapi dia mendakwa sejak itu kucingnya juga menolong ahli keluarganya yang lain membeli apartmen dan juga kereta berjenama yang baru.


"Ibu Vinsik bernama Octaviante Lolita seekor kucing hitam. Hitam seperti arang batu. Ayahnya - Rochester - seekor kucing Russian Blue yang sihat dengan telinga yang lurus, "kata Elena. " Vinsik dilahirkan di ruman perlindungan kucing, dan kami membelinya pada tahun 2011, ketika dia berusia dua bulan. Sejak itu, dia tinggal bersama kami selama sembilan tahun. "


Ditanya mengapa keluarganya memutuskan untuk menjual Vinsik setelah bertahun-tahun, terutama setelah mengetahui kekuatan pemberian keinginannya, Elena mengatakan bahawa mereka hanya ingin berkongsi keajaibannya dengan orang lain. 

Selain itu , nampaknya kucing tersebut hanya mengabulkan tiga permintaan setiap orang, dan mereka sudah kehabisan peluang mereka. Mereka berusaha untuk mendapatkan permintaan keempat, tetapi tidak ada yang terjadi, jadi mereka memutuskan untuk melepaskan kepada orang lain.

Elena dan keluarganya mengenakan harga $ 127,000 iaitu kira-kira hampir rm500 ribu dan mendakwa harganya lebih mahal dari apa yang Vinsik mampu berikan.

Catat Komen

3 Ulasan

sila tinggalkan komen anda...:)