Breaking

Monday, 9 July 2018

PENAMPILAN TERBARU KLON ZIANA ZAIN INI BUAT NETIZEN TERHARU DAN BERSYUKUR


Kalau sesiapa pernah menonton rancangan  Mentor , mesti kenal dengan Klon Ziana Zain ni. Aksi dia sangat menghiburkan dan dikalangan rakan-rakan yang mengenali nya cukup tahu yang dia sangat baik dan menghormati orang lain.

Cuma penampilan nya tu yang mungkin sesetengah orang tak berasa selesa.

Dia pernah membuat persembahan di pentas Mentor bersama Akim Ahmad.dan pernah juga menyertai pencarian bakat untuk program Pilih Kasih beberapa tahun lalu.Memang menghiburkan sungguh sebab dia  lah jadi mak, jadi ana dan jadi maria..hahah..


Tapi sekarang beliau dah berubah penampilan nya.dan sudah kembali ke fitrah asal . Alhamdulillah ramai yang rasa bersyukur kerana perubahan nya itu menjurus kearah kebaikan.

Dia pun seorang yang baik.Bila dia kembali kepada asal dirinya , dah tentu semakin ramai yang suka.





Baru lah nampak segak..kan??

Diharapkan beliau terus istiqamah..di kurniakan iman dan semangat yang kuat untuk terus melalui hari-harinya. Maklum lah, ada manusia ni yang suka memandang hina dengan kisah silam orang lain sedangkan bila seseorang tu berubah siapa tahu dia jadi lebih baik dari orang yang menghina nya..

sekian..

6 comments:

  1. Alhamdulilah...Moga terus istiqomah hendaknya...
    Kita doakan yang baik-baik aja untuknya kan...

    ReplyDelete
  2. jap..yg bawah tu gambar zaman bila? baru jer jumpa dia minggu lps kat open house rumah saya. Siap pakai baju & seluar sendat then ttp kepala dgn tudung bawal.huhu

    ReplyDelete
  3. Salam..hai kak diana..lamanyaaaaa tak singgah blog ni..rinduuuu
    alhamdulillah..kita doa yg terbaik utk dia..semoga trs istiqomah

    ReplyDelete
  4. oic...
    alahai.
    moga dia terus istiqomah.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox