Breaking

Saturday, 14 April 2018

TAK NAK LA .. ADIK MALU NAMPAK SPENDA - MIKHAIL

Hi semua..




Satu hari ni dari pagi sampai ke malam layan sukan Komanwel Gold Coast 2018 . Hari ni banyak la acara yang melibatkan pasukan malaysia. terutamnya badminton.Ramai kot yang tertunggu-tunggu acara badminton ni.

Walaupun negara kita ni bukan lah lagi pasukan gergasi di dunia tapi setiap perlawanan mesti menjadi tumpuan peminat dan penyokong.Betul tak??dok berharap jugak la Malaysia masih kuat macam dulu..

Dato Lee Chong Wei pun dah tak bertenaga macam dia muda-muda dulu.Jadi ketangkasan tu pun macam dah kurang.Apa pun siapa yang tonton perlawanan melibatkan Dato Lee Chong Wei mesti akan kagum sebab dia sentiasa mencuba yang terbaik.Walaupun kalah kita sentiasa puas hati..

Lagipun dah sekian lama dia dok julang negara kita ni dengan sukan badminton.Dah masanya badminton perseorangan ada pelapis yang sama kuat dan bertenaga macam Dato Lee Chong Wei dulu.

Setakat ni belum nampak lagi siapa yang nak gantikan dato Lee Chong Wei.. Nampak gayanya kena ajar Mikhail main badminton la. Mana tau 20 tahun lagi dia akan ganti Dato Lee Chong Wei.Hahah..



Semalam masa tengok acara terjun papan anjal  tu , saja la saya tanya dia..

"adik nak tak masuk sukan tu.."

Ibu ni dok tanya dia sebab , dia memang suka main air.Hhaha..

Tau dia jawab apa..

"tak nak la..adik malu nampak spenda. ."

ahhahaha...

Kecik2 dah malu. Tak pe la..kita pilih sukan lain la..

Kagum jugak la dengan semangat atlit perempuan islam yang join sukan terjun papan anjal ni. Kagum dengan rasa kurang malu dia tu..ahaha..

Eh..ni bukan kecam tau..Cuma kagum. Demi negara dia sanggup buat apa je. Tak kagum ke kalau macam tu..kan??

Pikir positif je la..Mungkin dia belum cukup umur..

hahahah...

sekian..



2 comments:

  1. MIKHAIL PUN MALU NMPK SPENDA YA ALHAMDULILLAH TNGGI IMANNYA WALAU MSH KECIL

    ReplyDelete
  2. Its her personal choice actually

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox