Breaking

Thursday, 12 April 2018

GAMBAR SEBELUM DAN SELEPAS TMJ BELANJA PENGUNJUNG DI AEON TEBRAU JOHOR BAHRU


Untung la siapa yang datang ke AEON Tebrau Johor semalam sebab TMJ bermurah hati nak belanja  rakyat Johor yang sedang membeli belah di AEON Tebrau. Dengar nya memang kecoh dan huru hara juga la AEON Tebrau semalam.

Kesempatan ni diambil oleh pengunjung untuk mengambil apa saja barangan . Beruntung sungguh.. Tapi sayang nya keadaan tersebut bertukar ngeri apa bila masa untuk pembayaran telah pun tamat.

SEBELUM.....





SELEPAS...!!!








Disebabkan kerosakan dan kerugian atas barangan yang rosak pihak AEON menghentikan sementara penjualan barangan untuk kerja-kerja pembersihan  .

Ruangan tersebut kembali dibuka pada jam 1: petang dan beroperasi sepenuhnya jam 3 petang tadi.




Apa yang terjadi semalam memang menarik perhatian netizen lagi2 apabila tersebarnya gambar-gambar keadaan AEON Tebrau yang dibiarkan berantakan dan kotor . 

Berbagai pendapat diutarakan netizen . Rata-ratanya kurang bersetuju dengan cara TMJ memandangkan RM3 ribu bukan lah satu jumlah yang kecil  memandangkan lebih ramai lagi diluar sana yang betul-betul memerlukan bantuan. Sedangkan kebanyakan golongan yang membeli belah di AEON bukan lah golongan yang susah .

Ada juga yang berpendapat adalah lebih baik jika sistem kupon atau voucher dengan had tertentu yang lebih kecil amaun nya di berikan untuk melancarkan prose pembayaran dan lebih adil.

Apa pun budi baik TMJ sangat-sangat dihargai dan ramai yang berharap lebih ramai pemimpin sudi membantu rakyat sepeti apa yang dilakukan TMJ.


sekian..



2 comments:

  1. REZEKI RAKYAT JOHOR MNDAPT PEMIMPIN YG PRIHATIN N BAIK HATI

    ReplyDelete
  2. murah rezeki bt TMJ, cuma yg mendapat tu pun berpada2 lah... nape nk jgk cukupkan sampai 3k jgk... boleh je kn klu kita berbelanja seadanya.... sian staf aeon nk mengemas tu,

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox