Breaking

Tuesday, 9 January 2018

HUBUNGAN WANITA INI DENGAN SEBUAH KALKULATOR GAGAL DAN KINI DIA INGIN BERKAHWIN DENGAN PERMAINAN VIDEO GAME TETRIS

Assalamualaikum..

gadis rancang kahwin dengan tetris


Macam-macam penyakit mental kita boleh tengok sekarang ni..betul tak??Nampak macam waras, pakaian ok, cara cakap pun ok tapi rupanya ada sakit mental.Ada yang bercakap dengan dinding  dan tak kurang juga yang nak kawen dengan objek kesayangan mereka.

Terbaru kisah sorang gadis yang nak kawen dengan permainan game tetris..Ingat tak masa kecil-kecil dulu kita suka main game ni.Sampai pergi sekolah pun kotak-kotak kecil ni bermain-main di ingatan kita.hahahaha..Tapi tidak lah sampai nak jadikan game tetris ni kekasih.hahahha..

Kalau tengok gadis ni rasanya dia jadi macam ni sebab belum ada teman lelaki yang berupa seorang lelaki.. Selama ni mungkin dia hanya terperuk dalam bilik dan bermain game atau asyik belajar.Mungkin bila satu hari nanti dia kenal seorang lelaki yang benar-benar orang dan mesti dia akan rasa "bekas2 kekasih" dia tu adalah satu kegilaan dan bukan nya cinta..hahaha..






Seorang pelajar matematik berusia 20 tahun dari Orlando, Florida telah mengumumkan hasratnya untuk berkahwin dengan permainan komputer vintage Tetris, setelah kehilangan teman lelakinya  dalam sebuah "kemalangan". Bekas teman lelaki nya adalah sebuah  kalkulator bernama Pierre. Pierre "maut" dalam satu "kemalangan" semasa kerja-kerja pembersihan



Noorul Mahjabeen Hassan sebelum ini mempunyai hubungan romantis dengan iPod dan monorel, tetapi dia telah membuat keputusan untuk memberi komitmen untuk Tetris selama lebih setahun dan sekarang  merancang untuk berkahwin dengan permainan itu selepas  lulus dari University.



"Ia bermula apabila saya bermain permainan yang disebut sebagai  Smash Run,dan sejak itulah saya mengenali Tetris, dan setiap kali saya mendengarnya saya terasa mahu bermain Tetris, "kata pemain berusia 20 tahun itu. "Saya fikir Tetris sangat cantik,. dia sempurna , dan dia merangsang fikiran anda. Secara fizikal saya sendiri merasai yang kami mempunyai  hubungan .


Hubungan ganjil gadis ini  bermula pada September 2016, dan sejak itu Noorul telah memenuhi rumahnya dengan memorabilia Tetris. Dia mendakwa menghabiskan lebih dari 12 jam sehari bermain dalam talian dan di Gameboy miliknya . Noorul menganggap hubungan nya dengan tetris adalah adalah intim. Dia juga  mendakwa dia tidur dengan objek yang bertema kan Tetris, seperti kusyen dan CD.

Noorul hanya tertarik dengan objek yang di anggap sebagai lelaki, menjadi objek seksual hetero-objectum, dan menegaskan bahawa obyekofilia adalah keutamaan dan bukan fetish.

Terang Noorul lagi. "Fetish adalah seksual manakala seksual objectum lebih romantis. Anda mempunyai perasaan sebenar dan merasa seperti  emosi anda bersambung dengan objek. saya tidak pernah tertarik kepada manusia. "


Bercakap mengenai bekas kekasihnya  , sebuah  kalkulator yang dia panggil Pierre, Noorul berkata: "Saya suka menyentuh butangnya. Saya menggunakan lidah saya untuk menyentuh butangnya. Saya suka menghasilkan nombor rawak dan mendarabkannya. Ia juga merupakan hubungan intelektual .  "



Malangnya, Pierre mengalami litar pintas ketika saya sedang membersihkan nya. "Tiba-tiba sahaja dia tidak berfuungsi," katanya bercerita mengenai pengalaman itu. "Saya kehilangan nya  dan terpaksa mendapatkan Pierre baru,tetapi ianya tidak sama dengan Pierre yang asal."


"Saya mahu  berkahwin dengan Tetris dan akan mengadakan  upacara yang sah dengan rakan-rakan saya . Saya mahu semua orang berada di sana.  'Saya ingin membuktikannya kepada anda  dengan menjadikan tetris kekal bersama  saya dan memanggil saya dengan panggilan  Puan Tetris. "

gadis rancang kahwin dengan tetris



Hubungan unik Noorul  telah di tentang oleh  keluarganya . Agak sukar untuk dia membuatkan ahli keluarga nya memahami perasaan nya. . Dia telah menemui komuniti aktif dalam talian untuk menyokongnya  dan dia berharap untuk menyebarkan kesedaran dan pemahaman mengenai seksualiti.

"Saya tidak melakukan kesalahan atau kemudaratan kepada sesiapa.. Apa masalahnya? Mereka fikir ia pelik tetapi saya hanya minta mereka memberi saya satu sebab  kenapa saya tidak perlu  bersama dengan Tetris "

Sekian..





1 comment:

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox