Advertisement

ads

26 GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM DI PICC PUTRAJAYA



gambar kahwin yuna dan adam

GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM Cantik betul pelamin kahwin Yuna dan Adam ni..Belum reda lagi cerita tentang pelamin masa akad nikah sekarang ni pelamin masa majlis risepsi pun bukan main cantik dan dapat pujian ramai..

Agaknya Yuna ni peminat bunga kot..hehhehe

Sebenarnya yang membuatkan pelamin yuna ni nampak lain dan unik ialah dari segi padanan warna dan hiasan yang digunakan.kalau orang lain guna rose untuk hiasan pelamin tapi yuna memilih bunga-bunga yang jarang2 digunakan untuk hiasan pelamin.

Saya pun tak berapa tahu nama2 bunga ni..Hahahah

gambar kahwin yuna dan adam

Malam tadi , 28/1/2018 berlangsung majlis risepsi Yuna dan Adam yang berlangsung di Dewan Perdana , Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC).

Majlis tersebut dihadiri lebih 1500 orang tetamu termasuk tetamu di raja, sanak saudara, teman rapat dan juga media.

GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

Antara yang turut hadir memeriah kan majlis..

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

Majlis turut dihiburkan dengan persembahan Aizat bersama Bulan Citra Lestari diiringi Hujan Band..

Jom kita tengok Gambar-gambar Majlis perkahwinan yuna dan adam di PICC

GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam


GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN YUNA DAN ADAM


gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam

gambar kahwin yuna dan adam



Boleh dikatakan semuanya cantik-cantik dimajlis perkahwinan yuna ni..Macam tu lah nak raikan tetamu..Kita hidangkan yang terbaik saja..kan??

Tapi ikut kemampuan jugak..Majlis yuna ni mungkin nampak simple pada sesetengah orang tapi kena tahu yang simple tu biasanya mahal..

Saya tengok ada yang nak pelamin macam pelamin Yuna dengan harga rm200... hahah..

Rm200 tu upah orang angkat barang pun tak lepas dik oi..


sekian..

Catat Komen

7 Ulasan

  1. mmg lain dri lain pelamin ni
    cntik

    hahah, rm 200 ea
    pengangkutan pun brpe dah, nayaaa

    BalasPadam
  2. cantik n lain dr lain... pembuka utk tahun 2018, lps ni msti ada yg niru nya nih...
    bkn blh caya retis2 lain nih

    melampau je mana2 yg mintak pelamin cantik gini tak sampai rm1k, depa ingat main lukis2 je ke pelamin gini, main campak2... apa da

    BalasPadam
  3. selamat sudah Yuna dan suami..tahniah buat mereka berdua

    BalasPadam
  4. Tahniah kepada yuna dan suami.Semoga berkekalan hingga ke jannah.Inshaa Allah.Cantik juga pelamin dia.

    BalasPadam
  5. Tahniah kepada yuna dan suami.Semoga berkekalan hingga ke jannah.Inshaa Allah.Cantik juga pelamin dia.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)