Breaking

Tuesday, 2 January 2018

TIPS DAN CARA PALING BERKESAN UNTUK TAMBAH TINGGI

Assalamualaikum


TIPS DAN CARA  PALING BERKESAN UNTUK TAMBAH TINGGI  Orang Malaysia memang ramai yang nak jadi tinggi .Memang susah nak jumpa orang Malaysia yang tinggi lampai . .Mungkin kerana faktor pemakanan. Ada yang sanggup mencuba  macam-macam petua untuk jadi tinggi . Tapi kalau nak lebih cepat kesan nya boleh lah mencuba Hi-Plus iaitu suplement tambah ketinggian .




Ada banyak sebab kenapa ramai yang nak jadi tinggi antaranya ialah mudah untuk lulus temuduga untuk menyertai pasukan beruniform . Ketinggian saya pun cuma 157cm..gemuk pulak tu.. Talau tinggi memang dah lama minta jadi polis atau pasukan beruniform yang lain..

Bagi yang ada rupa dan penampilan menarik serta pandai bergaya boleh juga jadi model. :)?

Jadi tinggi ni jugak mudah untuk kita memilih pakaian yang sesuai.Tak la sampai nak hantar baju yang baru dibeli ke tukang jahit semata-mata sebab pakaian terlalu labuh.Bukan??

Selain tu juga ianya menaik kan lagi keyakinan diri kita.

Boleh ke tinggi bertambah walaupun umur dah lebih 21 tahun?

Selalu kita dengar soalan ni .Boleh ke tinggi kita bertambah walaupun kita dah lebih 21 tahun?Dah tentu boleh..Tapi tak la tinggi kita tu bertambah dengan banyak .Kebiasaan nya akan bertambah 3cm atau lebih sikit.Itu pun bergantung kepada gaya hidup kita.

Kalau malas bersenam, kurang mengambil makanan berkhasiat memang susah la nak tinggi.Sebab tu la produk Hi-Plus iaitu suplement tambah ketinggian di cipta.Ianya supaya memudahkan kita untuk mengambil makanan berhasiat supaya dapat menambah ketinggian.

Cara Mudah dan paling berkesan untuk meningkatkan ketinggian




Ada berbagai petua , tips dan kaedah  untuk menambah ketinggian.Salah satu Tips dan cara paling berkesan untuk tambah tinggi  ialah dengan bersenam dan menjaga pemakanan.

Antara senamanan yang bagus untuk menambah ketinggian ialah:

a) Melompat
b)Bergayut
c)Berenang
d) stretching

Manakala makanan yang bagus untuk menambah ketinggian ialah

a)Lobak
b)Epal hijau

Seperti yang saya nyatakan tadi korang boleh mencuba mengamalkan  Hi-Plus. Hi-Plus sesuai untuk mereka yang rendah dan  pendek tapi nak jadi tinggi. Jangan terkejut tau kalau lepas korang amalkan Hi-Plus ni ketinggian  boleh meningkat 3cm sehingga 16 cm.




Hi -Plus  ada sijil pengesahan Dari Kementerian kesihatan Malaysia bermakna ianya selamat digunakan. Jangan risau sebab kandungan di dalam Hi-Plus ni adalah sumber semulajadi yang biasa kita ambil dalam pemakanan seharian.

Kandungan Hi-Plus yang sangat bagus untuk meningkatkan ketinggian :




Kalau dilihat bahan-bahan yang terkandung di dalam Hi-Plus ni , ianya terdiri dari bahan semulajadi yang memang selalu kita amalkan..Jadi memang ianya selamat diamalkan oleh sesiapa saja tak kira lelaki atau perempuan.

Nak tahu tak , Ramai yang dah berjaya menambah ketinggian selepas amalkan Hi-Plus ni. InsyaAllah dengan cara yang betul dan konsisten pasti akan dapat melihat kesan nya. Saya kongsikan beberapa testimoni dari mereka-mereka yang dah mencuba mengamalkan Hi-Plus dan mendapat hasil yang terbaik.

Rata-rata pengguna dapat merasai kesan nya dalam masa 30 hari selepas pengambilan Hi-Plus. Kemudian dibulan kedua hingga kenam ianya mula memberi kesan kepada tulang .Pada tahap ini tulanng berada di tahap maksimum.

Kemudian pada 6 bulan keatas perubahan sudah jelas dapat dilihat. Namun bagi mereka yang tidak serasi dengan produk ini mungkin tak dapat merasai perubahan-perubahn tersebut.








Apa yang lebih menarik lagi dengan setiap pembelian Hi-Plus korang juga akan diberikan 6 bonus tambahan dengan beberapa lagi barangan lain yang boleh membantu korang mendapatkan hasil yang lebih baik dan cepat. Cepat2 dapatkan Hi-Plus dengan menghubungi 019-3723381- untuk sebarang pertanyaan

Korang boleh layari laman web Hi-Plus untuk maklumat lebih lengkap.Semoga artikel Tips dan cara paling berkesan untuk tambah tinggi ini dapat membantu sesiapa sahaja diluar sana yang ingin menambah ketinggian.

sekian..







5 comments:

  1. waaaa skrg mcm2 boleh tinggi bagai yek... tinggi akak berapa ek, tp tak terpikir lak nk nambah tinggi, almaklum udah tua

    ReplyDelete
  2. I pun nak tinggi lagi. Byk kawan yg ckp badan I pendek. Benci sgt...

    RCE

    ReplyDelete
  3. selalu kalau nk tinggi kna pakai heels , hehe ,

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox