Breaking

Friday, 1 December 2017

INI SEBAB KENAPA NETIZEN ANGGAP FATHIA LATIF SEBAGAI "BEAUTY WITHOUT BRAIN"

Assalamualaikum...



Sejak akhir-akhirnya Nama Fathia Latif sering dikaitkan dengan perkara-perkara negatif hinggakan apa saja isu yang di luahkan dilaman twitter nya juga dipandang serong oleh netizen.

Selepas reda isu video kurang sopan nya , timbul pula isu tweet-tweet nya yang dianggap "bodoh" oleh netizen.

Terbaru Fathia mempertikaikan harga sebotol Teh ais yang dikatakan terlalau mahal.Tweet nya itu mendapat maklum balas negatif dari pada pengikutnya .




 Beberapa hari lepas di laman twitter nya Fathia memberi pandangan mengenai Fazura dan Fattah Amin dengan menggambarkan Fazura sebagi seorang yang lunatic.

Walaubagaimana pun tweet nya itu mendapat maklum balas negatif dari netizen memandangkan penggunaan perkataan Lunatic yang tidak sesuai untuk menggambarkan perasaan Fazura terhadap Fattah.

Netizen menganggap walaupun Fathia seorang yang cantik namun ianya  tidak menggambarkan personaliti dan tahap pemikiran yang bagus sebagai seorang artis.





Walaupun begitu Fathia tidak pernah mempedulikan komen-komen yang dilemparkan netizen padanya dan tetap menulis di Twitter nya setiap hari.

Saya rasa Fathia ni jenis gadis yang tak pernah peduli pun apa orang nak kata dan fikir tentang dia.Nak jadi artis memang kena kuat macam ni.Kalau asyik nak sentap dan bergaduh dengan pengikut lebih baik jangan ada laman sosial..

Fathia pun bukan nya gadis yang jahat dan liar. Cuma ada masa-masanya dia nak juga dianggap seperti gadis biasa dan bukan sebagai seorang artis,.

sekian..

4 comments:

  1. Susah juga kalau jadi artis..benda simple pun jadi serius

    ReplyDelete
  2. Ini je cara nak perhatian :) Sebab dia tahu benda-benda macam ni netizen lagi nampak. Done judge. Hehe

    ReplyDelete
  3. awat dia jadi macm tu? bukan fatiya ni lulusan undang2 ke?

    ReplyDelete
  4. Aduhhh, berani jugak dia tegur cam tu, kalau kita2 takut kot, maka peniaga akan terus meletakkan harga yg di luar batasan... Hmmm...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox