Breaking

Tuesday, 12 September 2017

VIDEO SERAM : GANGGUAN DI RUMAH SEWA

Assalamualaikum...



Rumah berhantu..Korang pernah ada pengalaman tinggal dirumah berhantu?Bagi yang tak pernah mengalaminya mungkin cerita-cerita tentang rumah berhantu hanya dianggap rekaan dan sengaja diada-adakan untuk menakut-nakutkan.

Namun bagi yang mempunyai pengalaman berdepan pengalaman mistik rumah berhantu,  ianya bagaikan satu kenangan ngeri yang tak mungkin dapat dilupakan.

Saya nak kongsikan satu pengalaman seorang lelaki bersama rakan-rakan serumahnya yang berdepan kejadian mistik di rumah sewa yang dihuni mereka.

Turut dikongsikan juga rakaman bunyi suara yang agak menyeramkan. Jangan dengar kalau anda tak kuat semangat,.

Sumber: twitter: Iskandar.zaidi












VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI.










Jangan dengar kalau tak kuat semangat..

sekian...

4 comments:

  1. Tak de kerja la. Selalu tengok cerita hantu

    ReplyDelete
  2. akak yg penakut ni mmg tak akan dgr la rakaman tuh... kang termimpi2 naya je kan

    ReplyDelete
  3. Mau tak cuak, kacau kaw kaw mcm tu! Yg mereka masih duk menetap kat situ dah kenapa?

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox