Advertisement

ads

YANG TAK ADA, DI ADA-ADAKAN...

Assalamualaikum....


Macam kelakar je bila tengok gambar ni..
Eh!! Gambar nya tak kelakar..
yang kelakar komen bawah tu..



Kesian la..
Boleh pulak cilok gambar orang
lepas tu mengaku tu kekasih dia.
heheh..

Macam2 la..
Makin ramai manusia sakit mental.

Apa salahnya kalau tak de boipren kan??

<<<..Perkara yang paling kita suka bila raya...check sini..sama tak kita??


Sekian...

Catat Komen

15 Ulasan

  1. komen pendek jer... 'forever alone'
    hope dia di temukan jodoh yang membahagiakan.. Amin

    BalasPadam
  2. Tunggu turn la..nanti mesti Allah bg hadiah jodoh tu..

    BalasPadam
  3. macam2kan... manusia sekarangni...
    dunia tanpa sempadanni menakutkan...

    BalasPadam
  4. Hihi.. dunia oh dunia... kelakar pula .. apapun..salam Syawal... mommylina songgah sini

    BalasPadam
  5. BAHAYA JUGA MAIN CCOPY GAMBAR ORG TANPA IZIN NI...

    BalasPadam
  6. Lahaiiii buat malu diri sendiri jer! Tak payah la nak mengada-adakan benda yg tiada kannn

    BalasPadam
  7. As-salam diana..

    Salam Aidilfitri.. Maaf zahir dan batin ya..

    Hurmmmmm.. siannya.. harap2 kita tidak begitu.. insyaALLAH..

    BalasPadam
  8. Ok lawak. Hahaha. Dah la ambik gambar orang nak mengaku pulak boipren segala bagai. Adoi laaa

    BalasPadam
  9. hahaha..adeh..pesanan pd adik tu, dun worry jodoh pasti ketemu..

    BalasPadam
  10. Alamak.. Ntah2 pakwe alam maya dia guna gmbr org tu kot?pelik juga g komen gmbr org lain dgn ayat2 manis

    BalasPadam
  11. salam aidilfitri maaf zahir batin ;p

    BalasPadam
  12. Alahai.. macam terdesak je adik ni.. huhuhu..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)