Advertisement

ads

TIKUS DALAM KOTAK MINUMAN SOYA

Assalamualaikum...

Rasa kembang bulu2 kat serata badan bila terbaca
satu status bergambar yang dimuat naik oleh seorang wanita
bernama Azmi Ayuyu ni..



mengikut cerita nya adik iparnya yang sedang sarat hamil
minum air soya sehingga habis
Tapi dia terasa macam ada benda kat dlaam kotak soya tu
walaupun air dalam nya dah habis.


Bila dia koyak kotak tu
rupa2 nya ada tikus dalam tu..
adik ipar dia alami cirit birit dan
dah dapatkan pemeriksaan dokor..
Tapi doktor kata tak de apa2..


Boleh pulak doktor kata tak de apa2..
tikus tu..entah2 dia dah kencing berak dalam kotak tu..kan??

err..rasa takut pulak nak minum air kotak macam ni..

sekian..


Catat Komen

21 Ulasan

  1. MasyaAllah..kembang tekak..tikus tu terendam dalam air kotak tulah ye..

    BalasPadam
  2. adoiiii....dekat umah ni ada 3 kotak soya tak bukak lagi, gurppppp

    BalasPadam
  3. katak dalam lemang.. haih.. banyak sungguh hadiah misteri zaman sekarang..

    BalasPadam
  4. Edisi meloyakan x nak da minum soya

    BalasPadam
  5. hissh mcm2 la ni...nak minum soya kena buat sendiri nampaknya.

    BalasPadam
  6. Ssh nk pecaya jgk sis diana..sbb sllunya tikus klu dok dlm air dia akn kmbg tau.ni tikus xkmbg pun.mgkn jgk sabotaj.wallahualam

    BalasPadam
    Balasan
    1. wallahualam.tulh,sebb tikus tu nmpk fresh..n mase mnum xkn xbau busuk,bgkai tikus seperti sesianmklum..baunye sgt lah busuk

      Padam
  7. jangan minum air dlam kotak lah lepas ni..kembang tekak ni..huhuh

    BalasPadam
  8. kenapa cover air kotak tu ada bahasa asing?
    betulke kes ni berlaku kat Malaysia?

    BalasPadam
  9. bca jgak kes ni. tapi entah la nak percaya tak.. fikir balik mcm tak logik jgak.. hmmm.

    BalasPadam
  10. Ya Allah !!!!!
    takut nyer... kilang x bersih la ni.
    boleh kan sekor cikti termasuk....
    tidaaakk.. geli nyer tekak!

    BalasPadam
  11. argghhh mmng dh x minum la soyaaa ni tak laluuuu T__T

    BalasPadam
  12. Pergh.. Giler ada tikus elok camtu dalam kotak soya +.+

    BalasPadam
  13. hish mmg geli...boleh muntah balik klu tengok camni...
    kita tag awak la...jom join..

    http://azlenaryzalbakar.blogspot.com/2015/06/ga-raya-2015-blog-jaket-biru.html

    BalasPadam
  14. Next time klo beli air kotak tuang siap2 dalam bekas dulu ☺

    BalasPadam
  15. Hmm... Biasanya cium dulu... Baunya pasti lain kalau de benda asing dlm tu... Sek

    BalasPadam
  16. Eh, betullah tak komen lagi entri ni!

    Saya memang tak mahulah beli air kotak lagi. Kita beli air botol pulak sampai orang cerita pasal 'anasir jahat' terlompat masuk dalam botol. Lepas tu senang nak educate diri dan keluarga supaya minum air masak aje di rumah!

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)