Advertisement

ads

ORANG CANTIK MEMANG SELALU JADI PERHATIAN

Assalamualaikum...




Saya rasa zaman sekarang lebih mudah kita nak
lihat dunia luar walaupun kita tak pergi kemana-mana.
Duduk atas kerusi je dah boleh nampak di mana dan siapa.
Macam tu la begitu hebat nya teknologi ni

Kalau dulu ,kita cuma nampak orang cantik hanya ada dalam
drama atau filem tv..
kadang2 kat rancangan ratu cantik.
Biasa la..orang cantik,kacak ni memang
dah ramai yang terlibat dalam bidang kerjaya yang hebat2 dan gelemer..kan??
jadi pelakon,jadi pengacara dan sebagainya..


Tapi zaman sekarang kau kerja
jual roti john kat bazar ramadhan pun
orang boleh popularkan kau semata2 sebab kau cantik dan nampak menarik..
tadi saya baca kat Amran fans pasal dia dok gilakan
gadis muslimah  yang jual roti john tu..
maklum la..orang cantik..memang disebut2 la ..kan??

Tu yang kat malaysia ni..
Yang kat luar malaysia pun ramai..
kalau nak tau siapa mereka2 tu meh klik sini..
Mereka bukan siapa2 tapi mereka memang hot..

sekian..

Catat Komen

13 Ulasan

  1. Status meean...semua pompuan cantik ;)

    BalasPadam
  2. pantang jumpe perempuan cantik ye..

    BalasPadam
  3. Hmmm mmg hakikat! Bnyk kelebihan bagi org yg cantik...

    BalasPadam
  4. SELAMAT MALAM..RAJIN UPDATE BLOG YE :D

    BalasPadam
  5. memang wujud ke gadis roti john tu?? ke sarcastik jek?

    BalasPadam
  6. cam kena pergijer pasar ramadan puncak jalil.. tahunni tak sampai lagini...

    BalasPadam
  7. hihihi..iye-iye aje si meran ni

    BalasPadam
  8. Cantik tu abstrak. Boleh ditafsirkan dengan pelbagai makna ikut pandangan masing- masing

    BalasPadam
  9. kalau da cantik, memang la jadi pujaan ramai :)
    alhamdulillah...

    BalasPadam
  10. kekekekeke...macam2 amran ni tau

    BalasPadam
  11. Ayokkk pas baca entri ni rasanya ramai jejaka gi carik kedai roti john makcik purdah yg ada ank dara lawa.

    BalasPadam
  12. Kalau Amran yang sebut-sebut pun terus jadi popular yerk! Kelebihan perempuan cantik, ramai yang memandang dan lagi susah nak menjaga diri daripada pandangan jahat orang lain :)

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)