Advertisement

ads

PANGGILAN MANJA..LAGI UNIK, LAGI DIA SUKA..

Assalamualaikum...

Malam tadi kami ke pasaraya dekat dengan rumah ni..
nak beli jam tangan Maisara
tiba2 je berhenti tak mau bergerak..
ingat nak tukar bateri rupanya dah rosak..
maka beli je la jam baru untuk dia..

Masa pilih2 barang lain tu
ada pasangan suami isteri ke pasangan kekasih ke..
entah la..
saya dengar si lelaki panggil pasangan nya tu
"acam"



nak tergelak pun ada..
"Acam " mungkin singkatan untuk "masam.".
atau boleh jadi jugak untuk "mengancam"..
atau pun mungkin jugak untuk "kau ni macam2 ye..."

Hahahha
orang perempuan ni memang macam tu..kan??
lagi unik gelaran yang kekasih tu bagi
lagi dia suka..

Suami awak panggil awak apa??

Sekian..


Catat Komen

23 Ulasan

  1. kah kah kah ..... ketiak masham ke ape yg masham ni hehehheh

    BalasPadam
  2. Akk pggl hubs abg...hubs pggl azrine...ngeee

    BalasPadam
  3. hahaha.. used to use it before... ^_^

    BalasPadam
  4. ha ha ha... suami saya panggil saya sayang...

    BalasPadam
  5. sangat unik panggilan ni..hehe

    BalasPadam
  6. Achin ...... singkatan bagi bacin haha.....Tak kuasa tau !! Ha suami makcik panggil makcik apa pulak ?hihi

    BalasPadam
  7. nama penuh dia shamsiah kot hahaha pggl acam

    BalasPadam
  8. acam??
    hahaha..manja la tu konon..
    klu sy mau mengamok org pggl masam
    haha

    BalasPadam
  9. hahahaha pacar saya panggil honey sama saya :p

    BalasPadam
  10. Hahahhaha.... suami.ekin pggl sayang jah...

    BalasPadam
  11. kalau saya, cukuplah bakal suami panggil dgn nama..hahaha

    BalasPadam
  12. nak tersembur haaa.. hahahaha... kalau zizie.. hurmmm.. xkisah la asalkan bukan yang pelik2.. hehehe

    BalasPadam
  13. Ada yg panggil Bucuk pun ada... Terpulang kpd individu kn.. Asalkan bahgia..

    BalasPadam
  14. tulah kan jiwa diorang..tapi saya tak suka suami saya panggil saya bukan2..
    kalau panggil cantik ke comel ke baru saya pandang,,,hehehe
    macam Rasulullah panggil Aisyah, Ya Humaira..kan sedap tu

    BalasPadam
  15. Kalau panggilan spesial, sememangnya si dia special untuk seseorang itu sahaja

    Tapi kalau panggil
    egg oo egg...

    BalasPadam
  16. hehehe..panggil yang je..ataupun abg...heheh

    BalasPadam
  17. acam? biasa dengar ucuk je..hihihi

    BalasPadam
  18. Ish, tak romantik langsung panggil pasangan 'acam' apatah lagi kalau itu memang merujuk kepada 'masam'. Apa yang masamnya? Spesies kuat merajuk kot, jenis masam-masam muka selalu ni.

    Anak-anak kita suruh Daddynya panggil Mommynya 'honey' tapi tak terucap lidah nak menyebutnya. Hahaha!

    BalasPadam
  19. Aku nk suami panggil aku "Sayang"...tp espon suami negatif...aku sedih Sgt...bila suami panggil sayang...aku rasa happy Sgt...

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)