Advertisement

ads

NAK JADI MACAM KIM KARDASHIAN

Assalamualaikum...



Seram pulak rasa bila tengok sikap sesetengah dari mereka yang
begitu fanatik dengan artis kesayangan.
Apa artis tu pakai,makan,buat semua dia nak ikut..
kalau saya yang jadi artis tu,
saya sendiri pun jadi seram..
Terasa macam kita asyik diperhatikan saja..kan???

Tapi ada jugak yang fanatik
sampaikan fizikal artis tu pun
dia nak tiru.sanggup habis duit sebab nak ubah
muka,nak ubah hidung dan sebagainya..


salah seorang nya ialah Jordan James Parke.
Jordan menghabiskan  lebih £100,000 hanya untuk
kelihatan seperti selebriti kesayangan nya iaitu Kim kardashian.
Dia mengubah bentuk bibirnya dalam hampir 50 seisi pembedahan
walaupun telah di beri amaran bahawa bibirnya mungkin akan pecah.


Jordan  bekerja keras sebagai makeup artis
untuk mendapatkan duit bagi menjalankan pembedahan plastik keatas wajah nya.
Ibunya juga akan meminjamkan wang jika dia menginginkan sesuatu.


Jordan juga merancang untuk mengubah bentuk hidung .
Dia mahukan bentuk hidung yang lebih cantik

wajah asal jordon sebelum pembedahan

Jordan hanya akan ketawa jika ada sesiapa
yang mengatakan bibirnya nampak plastik dan palsu.
baginya mereka tidak tahu yang dia hanya ingin nampak semula jadi.

sekian...


Catat Komen

20 Ulasan

  1. dunia skrg.. pelik2 kan. nauzubillah...

    BalasPadam
  2. dunia skrg.. pelik2 kan. nauzubillah...

    BalasPadam
  3. menakutkan. huhuuhu..
    jom join ga
    http://tomodachilavendra.blogspot.com/2015/05/simple-rm100-giveaway-byijeni.html

    BalasPadam
  4. jauh api dari panggang... hahaha

    BalasPadam
  5. tang mn nyer mcm kim k tuuuu

    BalasPadam
  6. org barat mmg suka buat benda mcm ni]
    nak cantik katanya..tp klo dh jd mcm ni nampak kelakar lg ada
    bersyukurlah dgn bentuk muka asal..

    BalasPadam
  7. mak aiihh.. dia ni laki ka? adoii..nak buat pembedahan kosmetik ni lain kali buat laa kat korea ke thailand ..baru cantik.. ni buat kat mana ntah ni.. huhuhu.. acah je..

    BalasPadam
  8. Ishh x patut.. Padahnya mgbah ciptaan tuhan.bibir da x serupa bibir

    BalasPadam
  9. Entah macam mana nak gambarkan muka dia ni selepas pembedahan. Teruk sangat. Macam di sengat 1000 ekor tebuan je bibir dia tu.

    BalasPadam
  10. apa la . cantik lagi rupa asal dia . .

    BalasPadam
  11. eyuuuuuu. kite takpernah minat artis tu sampai nak ikut gaja dia bagai. be your self la kan. hehe

    BalasPadam
  12. Pada mata kakak sebelum operation jauh lebih cantik tapi kalau dah nama manusia tak pernah kenal erti bersyukur apa yg ada gitulah jadinya kan Dee...

    BalasPadam
  13. Salam, duhh...psycho lah org2 cmni..nightmare aku mlm ni..wuwaaa T_T

    BalasPadam
  14. ni nak jadi MJ kedua ke.. hahaha.. kang bawah spotlight kang muka cair..

    BalasPadam
  15. Saya personally rasa Kim K ni tak menarik tapi saya pun pelik mengapa ramai yang suka, tak kiralah lelaki mahupun perempuan.

    Lepas tengok gambar budak ni, saya rasa kesian sangat. Tang mana yang cantik dan serupa dengan Kim K ni pun saya tak boleh detect. Simpati memanjang adalah...

    Dah elok-elok muka takda cacat cela, dicacatkannya pulak lepas tu boleh kata nak nampak semulajadi. Mana part yang natural beauty nya pun tak tahulah!

    BalasPadam
  16. dah muka elok2 buat camtu...pastu hasilnya tak sama lansung cam kim k...hurmmm

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)