Advertisement

ads

MARAHKAN SUAMI,ANAK 3 TAHUN KEBULURAN

Assalamualaikum...

Ingat tak lagi cerita pasal adik Firdaus yang dibiarkan kelaparan tu?
Ni satu lagi kes ibu biar anak kebuluran.
tapi berlaku di Mexico..

Mak dia sihat gemuk bertimbun..
tapi anak tinggal kulit dengan tulang saja..
kejam..




Seorang ibu Guinerve Valentin (26) dari mexico tergamak
membiarkan anak nya yang berusia 3 tahun
kelaparan dan dia juga mengakui tidak berasa kasihan
melihat keadaan anak nya itu.

Dia juga menjelaskan keadaan tersebut
disebabkan sikap suaminya yang tidak
mahu menceraikan nya dan tidak memberi wang belanja
untuk nya dan anak2.

Guinerve Valentin mempunya 2 lagi anak
namun mereka dalam keadaan baik.
hanya anak ketiga nya sahaja
yang dibiarkan kelaparan.

Tak de hati perut betul la..
orang macam ni tak layak ada anak..

sekian..

Catat Komen

6 Ulasan

  1. Anak dibiarkan gitu, tak sakit pulak tu kan DR....cuma kurus jer. Mmg nampaklah kurang zat kalau.perut dah cenggitu...

    BalasPadam
  2. Sedihnya tengok. Anak yg jadi mangsa.

    BalasPadam
  3. kesiannye ..... kejam betui ibu mcm ni .. gile si bapak lagi gila langsung tak amik tau pasal anak

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)