Advertisement

ads

JANGAN FIKIR YANG SATU ITU DAPAT MENUTUP 10 YANG LAIN

Assalamualaikum...

 hahahaha...
Ramai la yang macam ni...
pakai ketat sampai nak terkeluar apa yang berbonjol..
tapi kepala tetap pakai tudung...
ekekkeek...
lepas tu bajet diri tu dah sempurna sangat dah..
rasa dah bertaubat habis habisan dah tu...

Macam baru2 ni saya tengok ada orang mula pertikaikan tentang seorang artis tu..
dia dulu tak berhijab..dulu seksi..
sekarang dah berhijab..
tapi masih seksi...baju ketat sampai nampak semuanya...

jangan la macam tu ye..
Kita lakukan satu kebaikan supaya
kita rasa ianya dapat menutup 10 kesalahan kita.
Kita fikir orang akan senyap hanya sebab satu kebaikan kita ni..
padahal yang 10 kesalahan kita tu kita fikir orang tak nampak.
ye..awak fikir orang tak nampak tapi Allah nampak la sayang...


sekian..

Catat Komen

19 Ulasan

  1. moga kita bermuhabsabah diri menjadi muslimah sejati
    memperbaiki diri n penampilan menutup aurat dgn sempurna

    BalasPadam
  2. Sama-sama amik iktibar,nak jadi contoh pun kena jadi ikutan yang baik, bukan setakat tengah jalan kan diana.

    BalasPadam
  3. kena faham maksud menutup aurat dengan pakai tudung kan DR.

    BalasPadam
  4. WANITA NI AMAT CANTIK WALAU TUTUP SEMUA HANYA NAMPAK MATA JELAS TERSERLAH KECANTIKANNYA.

    BalasPadam
  5. itulah kan...kadang-kadang kita lupa bahawa sepuluh dosa sehari tetapi amal yang kita banggakan cuma satu.itupun belum tolak riak lagi.huhuhu...muhasabah diri.thanks atas peringatan ini.

    BalasPadam
  6. pagi tadi baru nampak kak

    BalasPadam
  7. Thanks atas peringatan. Smoaga kita dapat perbaiki penampilan kita.

    BalasPadam
  8. mungkin bg nyer menutup aurat tu = pakai tudung je

    BalasPadam
  9. hahaha ramai retiss yang mcm ni mls nk cerita org awam ... sbb org awam tak leh jd contoh .... org tak nampak sgt .....

    BalasPadam
  10. nice info mba ... banyak jaman sekarang wanita yang berkerudung tapi pakaiannya ketat semoga ajah setiap wanita yang tampilannya begitu bisa merubahnya dengan yang baik.

    BalasPadam
  11. Oh....kebetulan ada member htr pasal ' Plastik Bocor' kat WA..... samalah apa yg awak ckp ni, kita buat baik, tapi pada masa yg sama buat salah jugak....takutnyaaa

    BalasPadam
  12. semoga saya terhindar seperti ni...

    BalasPadam
  13. renung²kan dan selamat beramal :)

    BalasPadam
  14. deep..
    memang hari2 nampak..
    :(

    BalasPadam
  15. Gaya macam nilah yang saya pelik. Apa maksud menutup aurat tu sebenarnya. Mungkin orang macam ni fikir kalau tutup rambut tu maknanya dah tutup auratlah!

    Banyak dah tengok gaya macam ni sampai malas nak ngumpat lagi. Kalau kita tutup semua pun lepas tu ngumpat mereka yang tak kenal kita dek kerana gaya tutup aurat, kita pulak yang dapat dosa tak pasal-pasal. Biarlah mereka berakit-rakit belajar tutup aurat asal jangan terlambat :)

    BalasPadam
  16. insyallah kak diana
    masih perbaiki diri

    BalasPadam
  17. masih berusaha untuk memperbaiki diri..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)