Advertisement

ads

GAMBAR MAJLIS AQIQAH DAN KESYUKURAN ANAK SULUNG DIANA AMIR

Assalamualaikum...

Genap usia nya 2 minggu hari ni..
maka berlangsung lah majlis aqiqah dan kesyukuran untuk anak
sulung Diana Amir dan Mohd Habbibullah
iatu Khaulah Al Azwar..













tabung derma pun ada...
Bersedekah la walau di mana berada..


cantik kan???
nanti kalau beranak lagi nak buat macam ni la...
hahahah



Comel nya buaian dia...




wah..kuih kegemaran makcik pun ada ni..
tengok bekas telur dia tu  nampak mewah..kan??



sekian...

Catat Komen

11 Ulasan

  1. Wah...boleh tahan majlisnya kan?

    BalasPadam
  2. Wah...boleh tahan majlisnya kan?

    BalasPadam
  3. Mata ni fokus kat tepung pelita tu je... hahaha

    BalasPadam
  4. Nampak lawa je konsep dan hiasan majlis diorang ni...Berkenan la nama AZWA... haha utk siapalah ya?

    BalasPadam
  5. Simple,,cute dan sedap mata memandang..sejuk terasa hati.,

    BalasPadam
  6. Uniknya buaian berendoi tu...terang mata tgk...suka la konsep mcm ni santai dan memudahkan ibu nak tgk anak tu...tahniah

    BalasPadam
  7. comeynye khaulah... buaian pon cute sgt.unik

    BalasPadam
  8. cantiklah majlis dia pada mata saya
    kambing tu buat saya lapo =)

    BalasPadam
  9. Pernah jumpa Diana Amir kat IOI Putrajaya....rasa mcm nak selfie jer tp malu pulak hihi...

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)