Breaking

Monday, 2 February 2015

GADIS INI DIPUKUL KERANA WAJAHNYA TIDAK SECANTIK DIDALAM GAMBAR

Assalamualaikum....

Pernah tak berkenalan dengan orang kat laman sosial lepas tu bercinta..lepas tu jumpa..
tengok2 lelaki atau wanita yang kita berkenalan tu tak kacak..tak cantik..
pendek sangat,tinggi sanagt..putiihhhhh sangt atau pun itammmmm sangat...
maknanya macam tak seperti yang korang bayang kan la..pernah???

kalau jadi macam tu apa nak buat??
Nak menyorok ke??nak lari balik rumah dan tukar no tel ke...
atau pun pergi je kat dia dan pukul..kejam sanagt la kalau pukul..kan??

Tapi tu la yang berlaku pada seorang gadis yang dipukul seorang lelaki gara2
wajah nya tidak seperti gambar2 yang dikirim oleh si gadis.
Ini gambr yang dihantar kepada si lelaki..


Punya la cantik..kan??
Tapi yang sebenarnya ini lah dia...


hahhahah...lepas tu kemain lagi ngaku yang gambar sebelah tu memang gambar dia.
Tapi dia makeup dan edit sikit2 terus jadi cantik macam tu..katanya..
kau rasa lelaki tu nak ke percaya??
ehehheeh...Apa lagi..terus dipukul nya gadis tu..

Mereka ni berkenalan di Wechat.
selama ni si gadis kerap hantar gambar2 dia yang berdagu runcing,mata bulat,
hidung mancung..Tapi bila di tipu macam ni
silelaki terus mengamuk la..

Tu la..jangan percaya dengan cinta Online..

kesian lelaki tu..
mesti terluka yang amat sangat..

Pesanan untuk lelaki2...
wanita cantik tak kan mudah jalinkan hubungan dengan lelaki
yang dia kenal melaui online sebab disekeliling dia pun dah cukup
ramai yang mengejar..

sekian...

16 comments:

  1. hahah... lawak pun ade kesian pun ade..huhu... adoii

    ReplyDelete
  2. Haha..dua2 kesian..
    mmg tak patut tindakan kedua2 pihak tu..

    ReplyDelete
  3. kesiann . laqak pun ada hehe . jom singgah blog saya ! :)

    ReplyDelete
  4. adeh macma ni punya kes pun masih ad alagi sekarang...ingatkan semua orang dah semakin bijak sepintat smartphone masing-2...tapi takpe in untuk pengajaran orang lain juga jangan sampai terkena

    ReplyDelete
  5. hehehe...tetap yang salah lelakinya dong, udah tahu berkenalan di media sosial yang isinya kebanyakan manusia KW..alias manusia palsu semua, termasuk kita...hehe

    ReplyDelete
  6. Tak gentleman langsung pukul perempuan.

    ReplyDelete
  7. kesian pd lelaki sebegitu.. pendek akal. yg pompuan tu pun, xpayahlah smp mcm tu sekali nk dpatkan cinta. kalau org suka seb kecantikan tak kekal lama mana nya cinta sebegitu...adoi... tp smp pukul memg mlampau betul laki tu

    zinziemeewah

    ReplyDelete
  8. haha adoi la.. takde la buruk sangat rupa dia. ish!

    ReplyDelete
  9. Hahaaaa, mesti llki tu malu giler,kecewa...

    ReplyDelete
  10. Salam, hahaha...nape aku pun rasa nak terpukul beliau...sbb beliau menipu.. hahaha...makanya jangan suka ngedit gambar over sangat ya gadis2 sekalian~ hahah

    ReplyDelete
  11. Kesian dia. Dia takde keyakinan diri.

    ReplyDelete
  12. Nak gelak tak sampai hati tapi terasa macam lawak pulak. Kalau bercinta online ni, memang wajah sahaja yang dipandang. Janganlah guna taktik touch up gambar tu lagi sedangkan wajah sebenar jauh panggang dari api. Nanti sendiri yang merana. Tapikan bab sampai pukul sebab kecewa wajah sebenar awek ni tak cantik sudah melampaulah. Tak kenal spesies macam ni pun takpa. Baru tengok wajah tak seindah imaginasi dah naik tangan apatah lagi dah kawan lama. Kalau kahwin memang confirm jadi mangsa pukul!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox