Advertisement

ads

SETAKAT BENDA MACAM NI KAT MALAYSIA PUN RAMAI YANG BOLEH BUAT..

Assalamualaikum....



Apa yang pelik dengan gambar kat atas ni??
Bagi kita kat malaysia ni benda gini bukan 
pelik pun..
Punya la ramai mat2 rempit yang boleh buat aksi gini..

tapi ini berlaku di India...
Lelaki ini dikatakan boleh melakukan berbagai2 aksi Yoga 
sambil menunggang motosikal.
boleh la kawan2 tengok aksi bahaya dia ni kat video di bawah.




Gugulotu Lachiram sangat meminati Yoga sejak kecil.Tahun 2008 dia menjadi stuntman dan mula berminat dengak aksi2 di atas motosikal dan mula
mendapat idea untuk mempraktik kan yoga diatas motosikal  .
Dia mula berlatih sejak 6 tahun lalu.
Minat nya itu juga mendapat sokongan dari orang ramai..

Untung la..orang ramai sokong..
kalau kat malaysia ni pecah kepala dah orang belasah kau!
hahahhah..

sekian...



Catat Komen

18 Ulasan

  1. hahaha...adohai....macam ni pun ade eks..nasib baik kat tempat dia, polis tak tangkap!

    BalasPadam
  2. Kat malaysia banyak dah yang pecahkan rekod dunia sebnarnya.. hehe


    My Blog :

    http://segalaceritera.com/atik/

    BalasPadam
  3. confirm dah jatuh byk kali ... bkn senang nak buat tu ...

    BalasPadam
  4. diorang tak tengok lagi kat malaysia macam mana, yang beryoga? yang berkungfu? yang bersilat? yang ehem2 atas motor semua ada.. hahahaha

    BalasPadam
  5. betul tu kt malaysia lagi teror kot.mat2 rempit buat macam action

    BalasPadam
  6. haishh bahayla bawak motor gini

    BalasPadam
  7. Bezanya dia buat persembahan Dee. Tempat kita tunjuk lagak yg boleh meranakan diri sendiri.

    BalasPadam
  8. Entahnya , kalau kat Malaysia ni mau berterabur dah. Hahahaha.

    BalasPadam
  9. fuh hebat..

    mmg kat negara kt pun byk tp byk yg temaph maut je..huhuhu

    BalasPadam
  10. kene tekankan & follow aspek keselamatan. wat kat circuit khas ok la kot.. klu wat kat jln bese, accident, mati katak, x ke sia2 tu?

    BalasPadam
  11. Bahaya ni. Anak2 sila jangan lakukan aksi ini di rumah ye.

    BalasPadam
  12. menangis mat rempit mesia kalu tgk ni hehehehe

    BalasPadam
  13. Hehe.....yeah India boleh!

    BalasPadam
  14. takde penyakit cari penyakit.... kang yoga kemana apa kemana... ish seriau !

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)