Breaking

Thursday, 11 December 2014

SAYA DAH KENA SAMPUK - ALIFF AZIZ

Assalamualaikum..

Rasa macam kelakar pulak bila baca pasal penyanyi 
dari singapura iaitu Aliff Aziz yang mendakwa 
dia disampuk dan tidak sedarkan diri ketika menumbuk 
dan bergaduh di sebuah hotel yang menjadi tempat 
dia menginap sempena AIM 21 yang lalu..



Alahai..macam2 dia ni..mabuk,bercium lepas tu 
curi telefon sekarang bergaduh.
Lepas tu kata dia tak sedar sebab kena sampuk.

"Ketika kejadian, saya memang tidak ingat apa yang berlaku. Saya mula sedarkan diri selepas semuanya sudah selesai.

"Sepupu saya memberitahu, saya dah kena sampuk. Memang saya ada masalah lemah semangat sejak kecil lagi,” 

"Bagi sesiapa yang telah menyaksikan kejadian itu, mungkin mereka akan memberi pelbagai persepsi terhadap tingkah laku saya itu.

“Tetapi nak buat macam mana, ia adalah hari yang malang buat saya," -Aliff Aziz-


Perasan tak artis2 ni kadang2 selalu bagi alasan tak logik bila buat salah.

Bila mengandung kata "buatan orang..orang dengki.".tengok2 dah beranak pulak.
hehehe..Bila jalan terhoyong hayang sambil menjerit,
dikatanya " saya tak sihat masa tu.."

memang la benda2 halus,sihir semua ni betul2 wujud
tapi bila alasan tu dia guna pakai
oleh seorang artis yang bermasalah,
orang terus rasa nak percaya dengan tak tu
sama banyak je..

kan??

sekian..

10 comments:

  1. macam-macamlah dunia artis ni kan awak :) PG singgah blogwalking sambil menderma nuffy kat sini.

    ReplyDelete
  2. Alif buat hal lagi :( hm . Macam-macam la dunia sekarang ni

    ReplyDelete
  3. alahai...
    mainan retisss.... nak tutup citer biasa laa... bagi alasan logic sket bley tak...?? teringat adik sedara dok tergilakan sangat aliff aziz ni sampai dapat jumpa depan mata pun dah over eksaited sangat...

    ReplyDelete
  4. Salam, hahaha aku dgr ni kat radio semalam, terus tergelak besar aku. Haha~ camnilah, actually bila kita marah sangat2 tu, memang kita tak sedar diri..TAPI bukan kena sampuk..kita tak sedar sbb dah dirasuki syaitan! Haha..sian..ape2 je lah~

    ReplyDelete
  5. Nnt kna sampuk btl2 hahh..ermm mcm2 diorg ni

    ReplyDelete
  6. Hahaha... kesian! Pilihlah alasan yang lebih munasabah. Nampak sangat cetek akal. Kalau macam ni punya alasan, manalah tak kena hamun dengan peminat!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox