Breaking

Friday, 12 December 2014

PEMAIN BOLASEPAK HARIMAU MALAYA YANG IBUNYA DIDAKWA MENIPU

Assalamualaikum...


Entah kenapa la pemain bolasepak sorang ni asyik dirundung malang.
Tak tahu la mana silap nya.
kesian jugak sebenarnya sebab
benda2 melibatkan orang terdekat dia ,
mesti terpalit sama kat dia..
Sedangkan dia tak bersalah..

kalau dulu kes bini jadi singa..
Sekarang maknya pulak dituduh menipu  duit orang..

Bayar jugak le dia..
Sebenarnya dia ni bagus orang nya.
Cuma kena mandi bunga la kot lepas ni.
hahahah...

Baca berita kat bawah nih...




Seorang mangsa yang mendakwa ditipu oleh ibu kepada penyerang Harimau Malaya, berterima kasih kepada pemain bola sepak itu kerana melunaskan baki wang yang dituntut daripada ibunya, hari ini.
Pairus Jaafar Sidek, 40, berkata, dia sangat berterima kasih kepada pemain bola sepak itu dan isterinya kerana berkerjasama dan membayar ganti rugi bagi pihak ibunya.
“Hari ini, semuanya sudah selesai selepas pemain bola sepak itu membuat pembayaran penuh ke atas tuntutan yang dibuat oleh saya tempoh hari."- Pairus Jaafar Sidek -


Cerita sebenar kawan2 boleh baca kat sini link dan link

sekian..


7 comments:

  1. Hmmm... macam2 hal kan... mujurlah dpt diselesaikan....

    ReplyDelete
  2. Pergh ~ rupanya.. sian gak.. sabor jer lah.. baru terskor 1.. hehe..

    ReplyDelete
  3. kesian mat yo....xpe la, terubat dah dgn gol ari tu...khee

    ReplyDelete
  4. Kalau tgk english league...bila perpindahan...player and management lama salam salam... Dia sakan bergaduh dengan t.s anuar musa...

    ReplyDelete
  5. La MatYo ke? Tak tahu pun cerita ni. Malas pulak nak tengok link tu, Diana tapi dalam hati ada rasa nak kepohci jugak :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox