Advertisement

ads

KAT TEMPAT TERBUKA PUN BERANI DIA SELAK BAJU APA LAGI TEMPAT TERTUTUP

Assalamualaikum...

Budak besar ni selak aju syok juga nonton..hahah


dah tak de kerja ke apa
perempuan ni??
kalau ye pun nak tunjuk kurap tu tak kan la
sampai kat restoran makanan segera pun jadi..kan??


Ye ke dia nak tunjuk kurap??
hahhaah...saya agak je..
Agak pelik jugak sebab aksinya tu di lakukan
di restoran makanan segera
Macam kat KFC je..



Dah kemaruk sangt nak selak baju kot.
bayang kan la..
tempat terbuka macam tu pun dia berani selak..
Apa lagi kalau tempat tertutup..
mau di campak ke pulau je dia ni..
pilih pulau yang ada beruk banyak tu..
hahahah...biar beruk je yang tengok..
Hahah..

sekian..


Catat Komen

12 Ulasan

sila tinggalkan komen anda...:)