Advertisement

ads

INI LAH MENTOR LAGEND YANG TAK PUAS HATI DENGAN PROTEGE NYA...

Assalamualaikum...



Selamat pagi..
Pagi2 dah cerita gosip..
Biasala..ahad kan?mulakan dengan Gosip..hahahah..

Suka tak tengok rancangn Mentor??
Saya ni kalau rancangan realiti macam tu saya cuma suka tengok
time ujibakat je..sebab lawak..kan??

Masuk episod konsert nye memang tak tengok dah..
Boring la..lagu sama ja macam kita dengar
hari2 kat Radio tu..
setakat nak dengar depa nyanyi baik dengar diri sendiri nyanyi.



Dengar tak cerita pasal ada mentor yang kesal
sebab tersalah pilih protege??
nak tahu tak siap??
Ramai yang kata sebenarnya yang dimaksud kan itu ialah
Amy search dan protege nya iaitu Zelmi.



Memang tak syak lagi..
tapi kalau sampai tahap nak battle semula
rasa tak adil la..kan?mana boleh suka2 hati langgar peraturan.
kalau macam tu nanti siapa yang tersingkir
boleh mintak balik nak masuk semula..
alasan nya.."tak aci.."
heheheh

erm..lantak la diaorang tu..
yang penting malam ni Malaysia kena menang..
ekekek...

sekian...



Catat Komen

18 Ulasan

  1. Cam ner leh salah pilih plak ?

    BalasPadam
  2. hmm..pandai2lah yer nk hidup...

    BalasPadam
  3. Kalau tak puas hati buatcam ziana zain...tukar protege terus...

    BalasPadam
  4. tak tengok dah mentor sekarang..hilang minat..mungkin faktor usia..dalam ramai2 protege yg sertai mentor, akak suka fiq je..terbaik suaranya tapi entah di mana silap, namanya tenggelam macam tu je..kesian..

    BalasPadam
  5. Ada bc gak... tp x dpt nk agk sape dia...kalu kes bsr kepala... mmmm terpulang laa kt amy

    BalasPadam
  6. Saya pun dah lama tak tgk cerita ni... anak layan kartun je..tapi kalu dah kes besar kepala..buang je..tak pyh nk pening2..tu belum jadi artis lagi ye kan...

    Salam perkenalan bloggers semua...

    BalasPadam
  7. haha..samalah kita kak Diana, suka tengok ujibakat je..hihihi

    BalasPadam
  8. xlayan sgt pon mentor nie..
    nak battle balik mcm xprofessional lah plk.. hurm2

    BalasPadam
  9. eh.. tu la.. lain kali pikir masak2.. aduh... =.=''

    BalasPadam
  10. hahhaa memang patut pilih yang perempuan tu... tapi nak sangat yang lelaki ni... kan dah kesal....

    eh emo lak.. lantak pi la.. tak kasik duit pun :P

    BalasPadam
  11. betul betul betul...
    patut nyer amy pilih pompuan tu ari tu...
    padan muka!

    BalasPadam
  12. Ari ni baca tajuk kat FB td, amy dah tukar protege.

    BalasPadam
  13. Laaa yer ke? Tak pernahlah tengok Mentor ni DR, kurang suka...

    BalasPadam
  14. Salam, hahaha mlm tadi aku boleh terlayan pulak Mentor ni...hadui, dgn mas idayu nye overacting nak nangis2 pilih protege..sakit hati tgk..haha

    BalasPadam
  15. tengaok gitu² je la kat tonton..macam² drama ada dalam mentor ni..sudahnya skip :)

    BalasPadam
  16. Lya x tgk pun, x minat dgn rncgn realiti TV hhehe

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)