Breaking

Monday, 8 December 2014

GAMBAR MAJLIS HARIJADI ANAK BETTY BANAFE

Assalamualaikum...

Saya suka betul tengok anak Betty Banafe ni..
sangat comel la..
kelmarin , berlangsung majlis harijadi anak beliau iaitu Julia Claire Dargus yang berusia setahun.
jom kita tengok majlis nya yang comel nih..








Antara tetamu yang hadir..

Zahida Rafik

 Norish Karman dan anak-anak...

Simple je hiasan majlis dia..
ye la..anak dia masih kecik..
buat beriya2 sangat buat apa..kan??
tunggu dah cerdik sikit nanti
baru buat kasi meletop..kan???



Sekian..




18 comments:

  1. comel nama secomel baby tu...
    retis wajib la buat majlis rai kan kawan-kawan...
    time utk chit chat :)

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Singgah di waktu pagi..

    ReplyDelete
  3. dah ada tema pun dah meriah tau....

    ReplyDelete
  4. Dah namanya pun Pan Asian DR....mmg lew comey....Tp tulah nama dia mcm konfius sikit yek...

    ReplyDelete
  5. Salam, haa anak dia mmg sangat cam2 dan comel..haha :D

    ReplyDelete
  6. comelnya dia...ish geram jek tengok...

    ReplyDelete
  7. comelnya anak mix ni...ikut bapak je kn??

    ReplyDelete
  8. Comel btl ank dia ni, mjls yg simple tpi cntik sgt

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox