Advertisement

ads

TENGOK NI!! AIR TERJUN MENGALIR KEATAS

Assalamualaikum..



Saya sendiri macam tak percaya. tapi awak kena baca ni tau..
pernah dengar tentang air terjun yang menglir keatas??
kalau tak pernah video ni mungkin akan buat anda percaya..



 Air terjun ini terletak di kawasan puncak Derbyshire. England
Terdapat sebuah jalan mata air bernama The River Kinder.
Disitu lah air terjun ini boleh anda temui

Fenomena ini berlaku akibat kekuatan angin di bahagian bawah air terjun tersebut.
dan menyebabkan angin menolak air yang sepatutnya jatuh kebawah naik keatas.

sekian..

Catat Komen

17 Ulasan

  1. hebatnya ciptaan ilahi.. bw here,
    http://senandunghatiku.blogspot.com

    BalasPadam
  2. subhanallah...kehendak Allah...

    BalasPadam
  3. subhanallah...kehendak Allah...

    BalasPadam
  4. subhanallah.indahnya ciptaanNya

    BalasPadam
  5. Salam, haa kagum tgk kan, aku pun ade tgk kat FB tadi, dan terbaca sorang ni komen, aku share kat sini lah ya;
    ' Dlm keratan hadis qudsi ... Malaikat bertanya " ya rabb adakah ada yg lebih hebat dari air? Allah berfirman " ada,iaitu angin yg boleh menghembus air ke mana shja "
    Subhanallah.. :D

    BalasPadam
  6. Semua atas izin ALLAH.... syiok pulak tengok :)

    BalasPadam
  7. klau terjun agak2 angin tolak balik x . huhuu

    BalasPadam
  8. Wah..kagumnya.. hebat ciptaan Allah.. kalau dlat tengok dgn mata sendiri lagi tak la tak terkata...

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. subhanallah..
    kalo dekat nak jugak pegi tengok

    BalasPadam
  11. kuasa ALLAH kan
    tiada apa yang mustahil

    BalasPadam
  12. Semua yg berlaku atas kehendakNYA.

    BalasPadam
  13. Subhanallah..hebat ciptaan Allah. Sangat unik.

    BalasPadam
  14. Subhanallah, kagumnya! Memang tak terfikir langsung ini boleh berlaku. Hebatnya setiap satu ciptaan Yang Maha Kuasa nih.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)