Advertisement

ads

SUKAHATI SAYA LA..

Assalamualaikum...

Letak harga murah dikatanya kita ni tak tahu nak letak harga.
katanya lagi kita kena letak kan nilai penulisan kita ni dengan nilai yang tinggi..

Erm..awak ingat iklan kat blog ni 
macam harga ayam ke??
satu kedai jual harga RM 7 sekilo..
semua kedai kena ikut macam tu..

Awak buat cara awak,
saya buat cara saya..
 Bila masa pulak saya kongsi blog ni dengan awak??

AGAKNYA SEMUA BENDA AWAK NILAI DENGAN DUIT YE?

#letak iklan dengan harga murah pun salah ke?
pelik la manusia nih...


sekian..



Catat Komen

19 Ulasan

  1. blog saya sukahati saya la heheheh

    BalasPadam
  2. Betul tu... suka hati kita la kan... heheheh.... chaiiyookkk....

    BalasPadam
  3. Letak harga rendah salah, harga tinggi lagi salah...semuanya serba salah.
    Macam cerita Bazaar Kemboja dekat Pendang tu lah, peniaga di situ jual barang murah ada pulak peniaga-peniaga lain yang marah minta ditutup saja bazaar tu kerana jual barang murah sangat..

    BalasPadam
  4. aihhh murah la orang nak . hahaa pelikks la

    BalasPadam
  5. manusia..memang ada je la nak komen

    BalasPadam
  6. kita kena faham. manusia ni memang macam tu sikap dia.. segala benda akan dia x puas hati. segala benda x kena.. biar je.

    BalasPadam
  7. Eh biarlah kan, suka hati la nak letak harga berapa, blog kita kan hehe

    BalasPadam
  8. aik?? kan blog kita sendiri..setiap blog ada nilai tersendiri..suka hati tuan umah la kan..
    saya pon letak murah..niat nk membantu kawan2

    BalasPadam
  9. Entahnyaaa. Eh suka hatilah. Hahaha.

    BalasPadam
  10. Bile org ade hasad dengki mmg gitu la peelnye kak

    BalasPadam
  11. haha..setuju kak diana!sukahati lah kan..blogku bukan blogmu

    BalasPadam
  12. manusia mmg banyak ragam. pelik2 belaka.

    BalasPadam
  13. Dah namanya manusia. Macam-macam ragam. Rambut sama hitam tapi hati lain-lainkan.

    BalasPadam
  14. Salam, hahaha aku mcm pernah terperasan ada satu komen yg tegur kak letak harga murah sgt..marah beno nampaknya ni..biasaya yg ckp2 camtu adalah pesaing, customer plak laagi suka klw dia jumpa yg lagi murah..hehe

    BalasPadam
  15. komen balik...cakap kat dia, itu harga belom masok GST lagi...hihihi

    BalasPadam
  16. Hihi smua benda org nk ulas apa yg kita buat.

    BalasPadam
  17. aiyaaa..semuanya serba salah dibuatnya kan..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)