Advertisement

ads

SIAPA KATA HAIWAN TAK BOLEH SENYUM??













Sekian..

Catat Komen

20 Ulasan

  1. Burung senyum tu cantikkk sangatttt...

    BalasPadam
  2. Memang kena dengan blog senyum-senyum ni :)

    BalasPadam
  3. ahahaha... comel.. koala tu siap menjelir :P

    BalasPadam
  4. comey la hahaa . pndai pulak cicak sengeh

    BalasPadam
  5. setuju x kalo certain pict tu edit?

    BalasPadam
  6. tak blh senyum sbb tetiba dgr bunyi letupan dah mcm bom di pagi deepavali ni ... terkejut jantung tau ... huhuhuuu

    BalasPadam
  7. entry ni elok pekerja2 kaunter tgok...suruh diorang senyum skit jgn nk ketat muka je...

    BalasPadam
  8. Salam singgah pagi sis...binatang pun pandai senyum...hehe

    BalasPadam
  9. Salam singgah pagi sis...binatang pun pandai senyum...hehe

    BalasPadam
  10. Kucing di rumah saya juga kadang2 terlihat mukanya seperti tersenyum. Binatang yang belum pernah saya lihat tersenyum ialah semut, tikus, ular, lipan, lipas, tebuan...

    BalasPadam
  11. salam k.diana..
    ehehe..dgn cma skali ikot senyum....
    ^___________^

    BalasPadam
  12. Hahah, lebarnya senyum. Sampai ke telinga. Nie mesti baru lepas digeletek nie.

    BalasPadam
  13. Salam, hahaha hensem2 smua, berkenan pulak i~ haha

    BalasPadam
  14. comelnya mereka senyum..nak senyum sekalilah :)

    BalasPadam
  15. ynag gambar burung dengan cicak tu
    memang sungguh senyum ke? unik =)

    BalasPadam
  16. Alololo... comelnya dia tersenyum sambil berselfie/wefie ^_^

    BalasPadam
  17. Hehee comel je dia senyum.. :) :)

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)