Advertisement

ads

SEDARKAH ANDA SEMUA ORANG MEMANDANG KEARAH PAYUDARA ANDA

Assalamualaikum..



terjumpa dengan satu video ni..
Mungkin boleh bagi kesedaran pada wanita2
supaya tutup2 sikit lurah dan gunung ganang anda..
kadang2 tu dah tutup dah..
tapi tutup macam balut je..
ketat sendat dan ehehmmm,,,,,
heheheh

Anda memamg tak sedar orang pandang ke arah aset anda yang menimbun tu..
tapi kalau di letak kan kamera di situ anda akan sedar
semua orang yang anda jumpa akan memandang kearah aset anda..

sekian...

Catat Komen

19 Ulasan

  1. saya memang pernah terbaca yang lelaki memang
    secara semulajadi akan memandang ke arah perempuan punya boot
    fakta tu

    BalasPadam
  2. ada yang memang sengaja nak bagi orang pandang.. kekekeke

    BalasPadam
  3. so kenalah tutup dengan baik ye

    BalasPadam
  4. mmg fakta yg betui.. tak dinafikan lagi..

    BalasPadam
  5. Sbb nafsu lelaki mmg satu-perempuan!
    Tapi kan..mmg ada perempuan yg suka tayang, bangga la kunun. Moga2 kita tak jadi gitu. Murah!

    BalasPadam
  6. belum pernah lagi orang mengintai payudara saya uhuk2

    BalasPadam
  7. betul tu kak..
    ade stgh perempuan plak bangga bile asetnye dipandang

    BalasPadam
  8. Kawan kak Alin pernah sekalitu siap ada sorang lelaki cakap depan...besarnya...huhuhuhuhu...kesian kawan kaklin...nasib baik kak alin je yg dengar

    BalasPadam
  9. Pernah baca satu pendapat yg menyatakan ketika melihat wanita, seseorang lelaki NORMAL akan pandang aset di dada wanita itu terlebih dulu sebelum memandang matanya. Ia berbeza dengan lelaki TAK NORMAL yang memandang mata wanita terlebih dulu sebelum memandang ke tempat lain di wajah wanita. Tanyalah suami korang sama ada pendapat itu betul atau salah kerana saya rasa ianya memang betul, hehehehe...

    BalasPadam
  10. Oh tidakk!! Hehe..dats why la Islam suh kite menutup aurat dengan sempurna. Bukannya balut aurat tu.. huhu..

    BalasPadam
  11. jaga aurat utk kaum hawa & jaga mata utk kaum adam.

    BalasPadam
  12. Setuju. Sebab itu Allah suruh jaga aurat bebaik.
    Bukan setakat tutup, tetapi jaga.
    Tutup sekadar alas atau syarat saja tak ada makna. Kerana laki-laki fitrahnya mcm tu. Dan itulah fitnah terbesar bagi para laki-laki. Itu baru salah satu nya saja. Byk lagi tmpt yang boleh jadik perhatian kaum laki-laki.

    BalasPadam
  13. sebab tu Allah suruh labuhkan hijab tutup dada...

    BalasPadam
  14. Betul sangat.. Kalau sesama pompuan pun menumpu tengok, apatah lagi orang laki.. Kesimpulannya, nak tutup, tutuplah elok2.. Jangan balut.. Peringatan utk diri sendiri..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasPadam
  15. sbb tu ayat quran mengatakan agar dilabuhkan hijab...krn ni la...

    BalasPadam
  16. Salam, wow..dpd segi idea iklan, mmg original..best gila idea, tp klw dri segi realiti..mmg itulah realitinya..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)