Advertisement

ads

RAMAI YANG TAK SUKA KALAU ANDA BUAT BEGINI DI DALAM KAPAL TERBANG

Assalamualaikum...



Korang pernah tak naik kapal terbang lepas tu  nampak ada penumpang yang macam nak kena lempang sebab tabiat mereka yang tak boleh diterima?selalunya kalau tempat duduk belakang tu warga asing yang memang kurang adab mungkin korang akan jumpa manusia2 macam ni..:-








gantung je la kaki tu pakai tali..heheh


siap bawak potty..eii..



gantung selagi boleh..ingat ni bilik dia ke??


sekian..

Catat Komen

23 Ulasan

  1. pernah kena baru2 ni..
    ada kat entry ni http://zazaabdullatif.blogspot.com/2014/09/welcome-to-kuching.html

    BalasPadam
  2. biadap kan? hehh kt wayg pn ada gak spesis kaki panjang gini...kita tgh khusyuk lyn movie tetibe kerusi bergoyang² rs tersepak² dari belakang...grrr

    BalasPadam
  3. lin mmg sensitif bab kaki ni.. nampak sangat tak beradap. nasib dalam gmbr tu suma mat salleh ye.

    BalasPadam
  4. tak penah naik kapal terbang, tak tahu
    tapi kalau naik bas memang ada rasa gini =)

    BalasPadam
  5. betul la..sangat memanaskan hati..kadang2 masa tgk wayang pun jadi..

    salam perkenalan

    jemput ke blog nana

    :)

    BalasPadam
  6. dalam bas pon leh jadik cmni. mcm xbradab je gitu. haih

    BalasPadam
  7. Dalam bas , dalam wayang .. Saya dh penah kena.. Geram rasanya

    BalasPadam
  8. Simpati dengan mereka yang kaki terlebih panjang tu... maklumlah mereka itu macam OKU juga kerana mempunyai kaki terlebih panjang dan hiperaktif....

    BalasPadam
  9. org kita pun ada juga yg mcmtu....ada yg main game x mute sound saje nak bg org dgr ..buat bising....rasa nak cepuk jer..haha

    BalasPadam
  10. lawak la haha . memang nak kene lestik kai tu

    BalasPadam
  11. Naik bas pun kadang-kadang kena mcmni. Memang tak selesa!

    BalasPadam
  12. bukan dlm kapaterbang jer, lam bas pun ada.

    BalasPadam
  13. Penah jugak kena macam ni...dalam bas, masa tgk wayang

    BalasPadam
  14. slm... diana... haha rs cm selekeh je kot jmpa org cm tu hehe

    anyway lmenye x singgah sini... la ni br sempat fuhhh rindunye nk blogwalking cm dulu2...

    hrp2 smuanya sihat =)

    BalasPadam
  15. pernah kena juga, erm..tahan hati geram.. sabar je la...haha

    BalasPadam
  16. naik flight tak pernah kena lagi tapi naik bas pernah kena

    BalasPadam
  17. Setakat naik kapal terbang x pernah kena lagi...tapi kalau naik bas selalu kena...huhu..

    BalasPadam
  18. Pernah kena dengan budak kecil. Dia main tendang-tendang sambil nangis. Memang menguji kesabaran -_-"

    BalasPadam
  19. manusia ni memang macam2 ragamnyer

    BalasPadam
  20. Eeiii... memang tak tahan kalau diperlakukan begini tau. Si pembuat tu tak tahu ke dia kurang adab. Tapi kalau orang takda adab, bukan dia tahu punkan...

    BalasPadam
  21. tak pernah kene
    tapi pernah npk lahh
    dlm bus ng dalm pggung wayang pon..
    ishhh mane adab tah

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)