Advertisement

ads

NAK MINTAK PUN SUSAH KE??

Assalamualaikum...



.....bila saya kata..

"nanti jap la..minta duit kat suami jap.."

Ada pulak yang kata..

"tu la..kalau hang kerja,tak payah susah2 mintak kat dia.guna ja duit sendiri.lagi senang..."

ha??apa yang susah nya..
saya cuma kena buka mulut dan sua tangan ja..
apa yang susah..??

Kena kerja lagi la susah..
bangun pagi2..
masak dengan kuasa super cepat..
uruskan anak2 ..
hantar anak  pada pengasuh..
lepas tu masuk kerja,
dah sedia menanti kerja2 yang tak pernah habis.heheh

Dah tu pulak bukan hari tu jugak dapat duit..
kena tunggu sebulan..
baru la nak merasa duit gaji..
uih..susah nye,..

sekian...


Catat Komen

18 Ulasan

  1. Byk kerja sorg isteri.. Tapi besar pahalanya...

    BalasPadam
  2. Haha...senang kan keje mintak jer..

    BalasPadam
  3. kalau ada duit tak susah pun nak minta... duduk umah pun sapa kata tak boleh kerja & cari duit sendiri.. ni bukan zaman television hitam putih sekarang zaman clik2 jer..

    BalasPadam
  4. duduk depan laptop layan internet pun dah boleh jana duit. betul kata suria

    BalasPadam
  5. klu kerje pun , minta juga duit kat suami .tu kan sebahagian drp nafkah suami kena bagi ...

    BalasPadam
  6. Hehe...tp jarang minta duit kat somi sbb keja sendiri...

    BalasPadam
  7. Siapa yang dengki sangat tu...tanya orang bab gitu.. menyibuk tul...

    BalasPadam
  8. lagi senang kalau mintak..hihi..apepun tengok kemampuan sendiri..kalau bekerja lebih menyenangkan dia..ok je kan :)

    BalasPadam
  9. hihi. mulut orang tak boleh nak buat ape..

    BalasPadam
  10. Terpulang pd masing2 nak keje @ tak..
    Mulut laser tu

    BalasPadam
  11. npe mulut puaka ckp mcm tu? huhu..

    BalasPadam
  12. see...mana ada susah pun, selau tak payah buka mulut pun duit dah sampai kan.

    BalasPadam
  13. Betul....betul DR......biar tak bergaji tp tak yah kerja....haha... biasalah ada pro and contranya terpulang pada bahtera memasaing ....

    BalasPadam
  14. aha btl jugak tu kak..
    mintak je pon lagi snng dr nak keja kan

    BalasPadam
  15. memang la kena mintak, dah isteri tanggungjawab suami.... apalah mokcik tu...

    BalasPadam
  16. Salam, hahaha...betullll betullll aku setujuuuuu (n_n) hihihi..

    BalasPadam
  17. Uish, Diana... buat timbul cemburu di hati saya je ni. Sayalah tu salah seorang yang kena buat kerja dengan tangkas, dari pagi sampai petang di pejabat dan dapat duitnya sebulan sekali :(

    BalasPadam
  18. Sedap nya mulut org yg bercakap tu yerp.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)