Advertisement

ads

LELAKI INI MENGUBAH MAYAT KANAK-KANAK MENJADI PATUNG

 Assalamualaikum...



rasa terkejut dan geram jugak bila saya baca satu cerita tentang seorang lelaki gila.Namanya Anatoly Maskvin berusia 47 tahun di tahan di kediaman nya kerana menggali 29 kubur kanak-kanak dan menjadikan mereka patung.
Olga

Lelaki gila ini melakukan nya sejak tahun 2011 dan telah menggali 29 kubur kanak-kanak untuk di awet menjadi seperti mumia dan kemudian mengubah mereka menjadi patung dengan mengenakan solekan dan pakaian .Malah lekai ini tinggal bersama mereka di dalam kediaman nya.


Anatoly sebenarnya adalah seorang lelaki genius malah dia boleh menggunakan 13 bahasa.Namun kebijaksaanaan nya digunakn untuk cara yang salah dan berubah menjadi satu kejahtan.Anatoly percaya apa yang dilakukan nya boleh menghidupkan kembali kanak-kanak tersebut.



Salah seorang mangsa kegilaan Anatoly adalah Olga yang meninggal ketika berusia 10 tahun akibat di bunuh. Keluarga Olga berasa sangat sedih dengan apa yang berlalu malah ianya melukakan perasaan mereka.

sekian..

Catat Komen

18 Ulasan

  1. masyaAllah panjang nya akai dia kan...

    BalasPadam
  2. ada jugak macam ni..macam movie pulak kan?

    BalasPadam
  3. Salam, aisey seramnya kegilaan dia nih..meremang kalau tgk patung tu lame2, sbb ianya mayat...ko pernah tgk citer Dead Silence x kak? lebih kurang cmni lah, cuma dia ubah mayat org jadi puppet..gila betul!

    BalasPadam
  4. ini betul ke gila ni...macam lg ekstrem dari gila

    BalasPadam
  5. macam cerita filem pulak dah..hishh..seram ada orang macam ni..

    BalasPadam
  6. Apakah? psycho betul..sian mayat budak-budak tu =(

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/10/cadangan-menu-dan-resipi-birthday-party-anak-1tahun-tanpa-gula-dan-garam.html

    BalasPadam
  7. saiko gile babeng dia ni. mentakutkan ,

    BalasPadam
  8. takde ke kerja lain nak buat tu kan

    BalasPadam
  9. Ini memang kerja gila. Apalah gunanya jadi genius dengan kebolehan bercakap dalam 13 bahasa kalau tak membawa faedah pun dalam hidup!

    BalasPadam
  10. Erkk.. ni sorang lagi manusia kat bumi yang pelik

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)