Advertisement

ads

KUCING COMEL INI BERTUGAS DI KLINIK

Assalamualaikum...



Klinik la tempat paling malas sekali orang nak pergi..
kalau pergi pun sebab terpaksa..nak ambik ubat,dan
nak beli surat cuti sakit..ekekek..




Tapi ada satu klinik kesihatan tradisional di China ni yang mesti ramai suka pergi..
Sebab yang bertugas kat dalam tu adalah seekor kucing yang comel.
Dia bukan nurse atau doktor tapi dia sebagai bantal
untuk pesakit meletak kan tangan ketika doktor
memeriksa denyut nadi pesakit.


pesakit kena berada dalam keadan tenang dan selesa
waktu doktor nak periksa nadi .
jadi kucing ni juga bukan saja boleh jadi bantal
malah dia juga sebagai penenang untuk pesakit.hehehhe


comel la awak ni...!!
Mungkin yang takut dan geli  dengan kucing tak boleh masuk klinik ni.


sekian..

Catat Komen

17 Ulasan

  1. Sebijik cam Garfield hhhehe..penakut kucing x blh dtg cne

    BalasPadam
  2. comelnya..kalau ade kat malaysia nak pergi klinik ni je..

    BalasPadam
  3. Salam, hahaha best gila...masa mula2 baca dia jadik bantal tu, aku igt jd bantal alas kepala..hahaha rupanya alas tangan je..idea best!! aku suka kucing!! aku kena pergi klinik ni! yargh! yargh!!

    BalasPadam
  4. Warnanya macam warna kucing jantan yang mnjadi buah hati anak-anak saya di rumah....

    BalasPadam
  5. comelnya kak. klo sy mesti picit2 kucing tu. sporting pulak dia.

    BalasPadam
  6. kucing ni kira bekerja jugak lah kan..
    nasib baik awak ni comel wahai kucing

    BalasPadam
  7. Kucing doktor le tu agaknya hihi.....
    Betullah DR okje pun tak suka gi klinik, takutttt

    BalasPadam
  8. macam2 ya... tapi lawalah kucing ni, kalau saya bukan sebab takut kucing tak boleh pergi ke klinik ni, tapi takut anak-anak akan geram dan tarik bulu kucing ni!!

    BalasPadam
  9. Sedap peluk kucing mcm tu hehee.. geram tengok.. :)

    BalasPadam
  10. Alamak, saya memang tak pergilah kat klinik cam ni kalau ada satu di Malaysia. Kucing dekat pun saya dah lari inikan pulak nak suruh letak tangan atas badan kucing. Auw!

    BalasPadam
  11. amboihh . balik umah kurap tangan . alergik ngan kucing . huhuu

    BalasPadam
  12. Alahai selesanya.... gebu bulu kucing tu.. Makin normal la nadi deno kalau tangan atas kucing tu.. haha

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)