Advertisement

ads

HUJUNG MINGGU ..INI AKTIVITI YANG ANDA BOLEH LAKUKAN BERSAMA ANAK-ANAK

Assalamualaikum...



senang...kan??

sekian..

Catat Komen

12 Ulasan

  1. Cantik! Buat hiasan pun boleh:)

    BalasPadam
  2. Alahai..best cantik..cuma ummi dia xberapa rajin je

    BalasPadam
  3. Kreatifnya. In sha Allah, ada masa saya cuba. Dapat jugak jadi hiasan dekat rumah. Heheh.

    BalasPadam
  4. cantiknya,
    buat tabung buleh dak
    tabung maisara dengan si kecik tu :)

    BalasPadam
  5. Kreatif dan save budget. Mainan knak kanak mmg mahal ..jom masuk rumah :):)

    BalasPadam
  6. kalau buat kat lala 5 minit bertahan pastu semua kena gempa bumi hahahaa

    BalasPadam
  7. Thanks bg idea..bgus nih leh try dgn anak anak nti

    BalasPadam
  8. He he he ... Kreatif & cantik ...

    BalasPadam
  9. Saya nak kopek kentang. Nak buat lauk favorite sepanjang zaman. Tetiba tengok kentang ada yang nak busuk. Terus datang idea. Nak main cop-cop kertas dengan superheroes. Maka terjadilah adegan cop-cop kentang beraneka corak atas kertas A4. Itu jelah aktiviti dengan superheroes minggu ni :)

    Eh, dah terlajak komen! Keluar tajuk rupanya ^_^

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)