Advertisement

ads

HEBAHAN PERISTIWA GERHANA BULAN PENUH.

Assalamualaikum...

peristiwa gerhana bulan





Sekian

Catat Komen

20 Ulasan

  1. Wah..esok ya. Bagus hebahan macam ni, kita jadi lebih alert.

    BalasPadam
  2. Kc pun dapat whatsapp tentang ni

    BalasPadam
  3. bulehlah same2 kite hayati kebesaran allah.

    BalasPadam
  4. esok la ni yer,,, boleh ker nampak kt sini ni?

    BalasPadam
  5. best ni... mintak2 ada peluang tengok....

    BalasPadam
  6. Harap-harap kakak dpt peluang melihatnya juga Dee.

    Ramai yg WA surat ini.

    BalasPadam
  7. Harini la kan? kena tengok malam nie !!

    BalasPadam
  8. kena tengok ni. hehe...dulu2 teruja sangat kalo dpt tengok gerhana.

    BalasPadam
  9. tq for sharing..
    kna standby la.. mana tau ada rezeki blh tgk fenomena ni

    BalasPadam
  10. Insyaallah pukul 6.55 petang nanti saya akan ada di luar rumah. Tapi masa tu belum gelap kan...?

    BalasPadam
  11. Thanks, Diana berkongsi maklumat. Kalau berpeluang saya pun nak tengok. 6.55 petang tu biasanya dah ada di rumah. Sebelum tu memang tengah bertapa dekat depan sekolah Abang.

    BalasPadam
  12. Salam, wahh xpernah dpt pulak surat rasmi hebahan mcm ni..sgt bagus ni! siap ada panduan dan cara solat sunat gerhana bulan tu sekali..bagusnya!! :D suke~suke~~

    BalasPadam
  13. Kawasan tempat saya dilanda jerebu.. harap2 petang/malam ni cerah dan dapatlah tengok hendakNYA..

    BalasPadam
  14. Sekarang ni mendung la kat sini ..tak tahu la blh nampak ke tdak ..

    BalasPadam
  15. Tak keluar rumah pun tadi..tak dapat le tgk

    BalasPadam
  16. tak dapat engok malam tadi :(

    BalasPadam
  17. Tak dpt tgk. Sebab dah di selaputi jerebu yg agak tebal.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)