Advertisement

ads

GAMBAR WANITA DENGAN MULUT SEBESAR KEPALA

Assalamualaikum...

pernah tengok tak manusia dengan muluit sebesar kepala??kalau tak pernah tengok .
saya akan tunjuk..




Wanita ini namanya Ataye Eligidagne




sampai mengelebeh mulut dia..


macam2 benda boleh di sumbat celah mulut dia tu..
kalau dia marah korang pun dia boleh telan..
hahaha..



lebih kurang besar periuk cakera yang digunakan 
oleh wanita ini...


Ni kaum lelaki nya pulak..
mereka ni adalah dari golongan Surma 
yang menetap  kawasan lembah di Ethiopia selatan.
penggunaan cakera telah diharamkan oleh kerajaan Ethiopia .
asal nya penggunaan cakera adalah tradisi masayrakat Ethiopia 
yang berperanan untuk memikat suami..

Korang cuba la buat gini..
untuk pikat suami..
tengok suami korang nak terpikat ke atau tergeliat..

heheh..

sekian...

Catat Komen

17 Ulasan

  1. menyampah kadang tengok depa ni, elok2 dah cantik, nak siksa diri cenggini... dah la nanti nak makan pun susah :( nangis la camni.... sobs :(

    BalasPadam
  2. x tau tang mana yg cantik buat mcm nie..huhu

    BalasPadam
  3. http://madey09.blogspot.com/ astagfirullah..elok elok Allah bagi yang molek diubah jadi buruk..entahlah..orang2 ni berani ..mencuba mau yang lain dari yang biasa..

    BalasPadam
  4. hehe..makin seksi perempuan buat macam ni.. tapi seksi tu pada pandangan mata lelaki sana je la haha

    BalasPadam
  5. ter dia, ni mesti mak dia beletiaq
    tudung periuk aku selalu tak dak pi mana..

    rupa2 nya anak dara dia kebaihh..
    hang ni ada2 jaa diana..

    ihiks.. ^_^

    BalasPadam
  6. tudia. macam ni laki tak lain tak bukan mesti akan lari. ntah2 kalau belum kawin, takkan kawin langsung. hehehehee

    BalasPadam
  7. Erk!! Singgah2 ajer terus nmpk mende ngeri!! Haha..

    BalasPadam
  8. Ekeke.. Klu buat gini terus lari laki.

    BalasPadam
  9. Takut pula tengok ... ni payah ni klu tersangkut kat mana2 huhu

    BalasPadam
  10. Takut pula tengok ... ni payah ni klu tersangkut kat mana2 huhu

    BalasPadam
  11. ala.....nape aku xsuke benda2 camni..rasa mcm mengapakahhhh...hahhaa takpe2...aku hormati budaya mereka dann no komen...hehehe :p

    BalasPadam
  12. Aduhai, ngerilah tengok mulut sebesar itu. Saya tak rasa seksi tapi seksa melihatnya. Kesian alahai nak pikat suami sampai mulut kena buat sebesar cakera gitu. Pelik kadang-kala adat dan tradisi sesetengah masyarakat dalam dunia ni tapi yalah dah namanya tradisi merekakan.

    Kalau kita buat ni, mahu suami lari dulu!

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)