Advertisement

ads

GAMBAR TANGAN KANAK-KANAK PUTUS DI ROBEK BERUANG

Assalamualaikum...

kesian nya budak lelaki ni..
tangan nya di tarik beruang sampai putus..
kalau saya memang dah pengsan dah..
tapi dia boleh berdiir lagi ketika dirawat..


Kejadian berlaku di Hebin Park Zoo ketika kanak-kanak tersebut 
menepuk badan beruang yang berada didalam kandang.
tiba2 beruang tersebut menyambar tangan kanak-kanak itu 
dan merobek lengan nya sehingga putus.
kejadian berlaku hampir 10 minit dan di saksikan orang ramai serta ibu bapa kanak-kanak tersebut..


Kanak-kanak tersebut malah tidak menangis dan berdiri menahan kesakitan 
ketika pasukan paramedik memberikan rawatan.


Orang ramai terkejut dengan kejadian tersebut malah tangan 
kanak-kanak itu jelas kelihatan di dalam kandang beruang ketika rawatan diberikan.
Ibu dan bapa kanak-kanak tersebut menyalahkan pihak zoo
atas apa yang berlaku..



kesian nya..
apalah nasib dia besar nanti..kan??
tangan tu kalau dia bernasib baik mungkin boleh disambung semula..

sekian..



Catat Komen

18 Ulasan

  1. mesti menyesal gile mak ayah die . china ni mcam2 mnde pelik jadi

    BalasPadam
  2. nak salahkan pun tak guna jugak, walaupun dalam zoo, haiwan akan jadi liar kalau rasa terancam... hurm... memacam....

    BalasPadam
  3. Ya Allah....tak tau nak kata apa... :-(

    BalasPadam
  4. macam seram jer rasa nak pi zoo
    masa pergi kuala gandah baru ni
    seram jer tengok gajah tu
    rasa macam dia nak melompat pijak kita walaupun kaki dia bergari..
    maybe lepas ni kena fikir 2,3,4 kali sebelum pergi tempat2 binatang ni..tapi kalau tempat shopping takpe

    eh terpnajang pulak komen ni :)

    BalasPadam
  5. Kalau pergi tempat2 macam ni kita mesti lebih perhatikan anak2 sebab haiwan kita sukar nak jangka tindakannya.

    BalasPadam
  6. ngerinya tgk..cmana plak nk salahkan pihak zoo..kite la kene tgk ank sendiri..kena lebih hati2 lps ni..

    BalasPadam
  7. kalau kita menangis dah ni. sbb ngeri tgk tgn terpisah dr badan. tpi budak ni cool je.

    BalasPadam
  8. Kesiannya...nak pergi ke zoo melihat binatang...kena berhati2 lebih2 lagi kepada ibubapa yang ada bawah anak2...sentiasa perhatikan dan berada di sisi anak2 mereka....

    BalasPadam
  9. Kesiannya...nak pergi ke zoo melihat binatang...kena berhati2 lebih2 lagi kepada ibubapa yang ada bawah anak2...sentiasa perhatikan dan berada di sisi anak2 mereka....

    BalasPadam
  10. Cepat2 scroll. Tak sanggup nak tgk.

    BalasPadam
  11. Kenapa kat China ni macam-macam hal berlaku ya? Kesiannya budak ni. Tabah menahan sakit walaupun tangan dah putus. Eei, kita pulak ngeri tengok tangannya terdampar atas lantai. Kalau boleh sambung, eloklah. Kalau tidak, apalah nasibnya. Macamana makpak pun boleh cuai biarkan anak pegang beruang? Kalau saya, dah suruh anak-anak berundur 10 m dari kandang beruang tu!

    BalasPadam
  12. Kesiannya.....sure menyesal mak pak dia ajak anak dia gi zoo....
    Dah kebas kot tak rasa dah.....punya sakitnya tu

    BalasPadam
  13. Salam, ya Allah tak sangka bole berlaku, masa kat kuala gandah ambik pic dengan beruang, tak fikir betul masa tu..

    BalasPadam
  14. salam k.diana..
    wuuuu...ngeri..tgn boleh putus.. steady jer budok tu berdiri.. :(

    BalasPadam
  15. kesiannya..boleh putus gitu je..takut betul

    BalasPadam
  16. kesiannya, ngeri pula tengok tangan tu
    harap boleh sambung
    gelap masa depan dia kalau tak boleh sambung
    rasa kawalan kat zoo tu tak begitu baiklah

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)