Advertisement

ads

GAMBAR PELAKON AEDY ASHRAF BERSAMA KEKASIHNYA

Assalamualaikum..

Dah besar dah budak ni..kan??
dah ada kekasih dah pun.hehehe..
pelakon Aedy Ashraf ni kalau dulu yang kita tengok,
belakon je mesti pegang watak budak2 sekolah..kan??
tapi sekarang ni dah besar panjang pun..
Watak hero tak pernah  la tengok..kan??
 walaupun muka dia boleh la nak kata kacak jugak..
Mungkin kalau ada jambang2 ,janggut sikit boleh la jadi hero..ekekek


Dulu pernah jugak la terbaca yang dia ni agak sosial jugak..
beberapa tahun lalu la..
sekarang dah umur 21 ni mungkin baik sikit dah kot.hehe.
lagipun sekarang dah ada kekasih kena la tunjuk diri tu matang..kan??
jom tengok gambar2 Aedy Ashraf dengan kekasih nya yang cantik manis nih..


Nama gadis cantik ni Mimi.
Artis ke???entah la..Rasanya dia model je..




kalau petang2 isnin sampai khamis tu boleh la tengok drama lakonan 
Aedy Ashraf bersama Elfira Loy dalam ''separuh Jiwa ku "
di tv3 jam 4 petang.

sekian..


Catat Komen

15 Ulasan

  1. oooo kenal kenal kenal, tapi tak pernah tau nama, bujang dah dia...

    BalasPadam
  2. pelakon dlm drama jam 4 petang tu, watak emir. misai dia cam lawak sikit. nampak kurang sesuai dgn usianya/wajah mudanya. cantik pompuan tu

    BalasPadam
  3. hensem kacak bergaya sekarang..

    BalasPadam
  4. Muka masa kecik dgn beso xjauh beza, bkn ke crte tu dh pernah main kt tv9....;-/

    BalasPadam
  5. dalam drama tu ending dia jadi gila.. masa budak2 dia berlakon film tentang bulan.. budak2 pompuan dalam filem tu pun masing2 dah jadi bini orang...

    BalasPadam
  6. dah besar dah dia erk..bagus la dah ada awek...kurang sosial skit kot...

    BalasPadam
  7. ooo..dia ni...nama tak tau..tengok muka baru kenal.

    BalasPadam
  8. alahai gambo terlentok2 gitu, ehee

    BalasPadam
  9. ooo..namanya edy....adik elfira eh

    BalasPadam
  10. dah 21 tahun ye
    tapi muka still cam budak-budak kan?

    BalasPadam
  11. Nama tak tahu tapi memang kenallah pelakon ni. Memang dia terkenal sebagai pelakon kanak-kanakkan. Dah besar panjang rupanya. Dah ada girlfriend pulak tu. Rasa macam baru je menonton drama masa zaman dia kecil-kecil.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)