Advertisement

ads

GAMBAR: PADAH TIDUR DENGAN SUAMI ORANG

Assalamualaikum...



Ini lah yang terjadi bila wanita bergabung tenaga..heheh..
Yin Yao Li di serang 4 wanita dan salah seorang nya adalah isteri kepada lelaki yang di tiduri nya,Wanita tersebut bukan sahaja dipukul malah dia juga di heret dan dilucutkan pakaian nya.


Ramai yang melihat kejadian tersebutnamuan apa bila mengetahui apa yang wanita tersebut lakukan mereka merasakan wanita tersebut layak diperlakukan begitu..


Sehingga lah Yoa Li merayu seseorang untuk menguhubungi ambulan,baru lah dia dilepaskan dan mendapat rawatan akibat mengalami kecederaan dan trauma.


Wanita yang membantu Yoa Li mengubungi ambulan berkata mereka yang hanya mmemerhatikan apa yang terjadi adalah manusia yang mengalami masalah  hati.


kesian kan??patutnya dsi isteri tu pi berdepan dengan suami nya...bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi..

sekian..


Catat Komen

19 Ulasan

  1. Hamik ko. Patutnya laki org tu pon di pukulnya skali. Tak aci pukul pompuan tu jer.

    BalasPadam
  2. Haaaa kan dah kena. Free free je. Hish. Patutnye laki dia pun dibogelkan sekali. Hahahaha

    BalasPadam
  3. saya setuju dengan dia
    tepuk sebelah tangan tak jadi
    patutnya laki dia pun kena gitu =)

    BalasPadam
  4. Uish! Takutnya. Mcm tu skali hukumannya? Betul ckp Diana. Cari lelakinya. Bukan pompuan sbb bertepuk sebelah tgn mg xkan berbunyi.

    BalasPadam
  5. Mak aihhh...marah benor dia..

    BalasPadam
  6. Aha.tepuk sebelah tgn xberbunyi. Huhu

    BalasPadam
  7. takkan pompuan tu je...lelaki tu pun patut kena belasah gak..

    saya tukar link blog lagi: blognisalpunya.blogspot.com

    BalasPadam
  8. lin tak setuju sangat cara gini. mungkin dorang dah tak ada belas kasihan. bukan nak sokong perangai pmpuan tu. tp ada cara lebih bermaruah kita blh buat.

    BalasPadam
  9. Betul.. Tepuk sebelah tgn xkan berbunyi... Tnya dulu si suami...

    BalasPadam
  10. Dasatnya.
    Suami sendiri tu, mana?
    Tak lucutkan pakaiannya ke?

    BalasPadam
  11. Beberapa hari lepas, HD tunjuk saya drama kat youtube dimana si isteri terserempak dengan suami dalam bas dengan perempuan lain. Maka si isteri mengamuk sakan dan ikut je suaminya. Best menengoknya. Patutnya bila terjadi hal begini, lelaki yang dipersalahkan tapi kalau wanita yang 'mengaum' kita juga yang salah sebab itulah kena duakan dek suami. Sungguh menyampahkan!

    BalasPadam
  12. ishh smpai cmtu skli..
    tula ptt ng laki2 dia kene skli

    BalasPadam
  13. lelaki yg meniduri dia tu tak kena apa2 ke.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)