Advertisement

ads

GAMBAR MAJLIS PERTUNANGAN SHARIFAH SAKINAH

Assalamualaikum..

Bila tengok gambar-gambar majlis pertunangan Sharifah Sakinah ni rasa macam majlis kahwin pulak.Siap si lelaki dok sekali dengan perempuan kat atas pelamin..
hehhe..baju pun sedondon..heheh
Tu belum tengok yang lain lagi..kan??
nak tengok ke??




































Majlis pertunangan diadakan rumah keluarga Sharifah sakinah sendiri dan dihadiir ramai 
sahabat2 Sharifah Sakinah ,.

Mesti majlis kahwin nya nanti grand habis..kan??

sekian...


Catat Komen

6 Ulasan

  1. Meriah nyeee. baru retiss namanaya. hehe

    BalasPadam
  2. comelnya sharifah sakinah...pastu jihan pun comel jugak...

    BalasPadam
  3. Grand sangat..surelah majlis kahwin lagi grand kan..tahniah untuk mereka

    BalasPadam
  4. mak ai! majlis tunang gini
    kalah majlis nikah! apapun moga kekal ke jinjang pelamin

    BalasPadam
  5. Dah orang nak tunjuk, of courselah nak tengok walaupun tak berapa minat sangat tengok si Sakinah ni. Grandnya majlis pertunangan tapi kenapa wajah Sharifah Sakinah macam kurang je berserinya...

    Eh, nak bergosiplah ni! Buat tambah dosa je,kan!

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)