Advertisement

ads

GAMBAR GAYA HIJAB MELLY GOESLOW

Assalamualaikum...

Sejak pulang dari menunaikan umrah penyanyi dan pencipta lagu,Melly Goeslow 
mula memakai hijab.
Namun  perubahan nya itu mendapat perhatian ramai 
kerana fesyen hijab yang dikenakan agak unik  dan berani.














Bukan saja kreatif dalam menghasil kan lagu2 malah
Melly juga kreatif dalam berhijab..
Walaupun Ramai yang mempertikaikan
kesempurnaan hijab nya namun dia tetap berani dan tetap mengekspresikan 
idea-idea uniknya.



sekian..

Catat Komen

23 Ulasan

  1. hahahahaha ayat akk! x menahan! sampai pakai payung atas kepala? hahaha. tp indon kan dorg mmg gini.pelik sket.

    BalasPadam
  2. niat dah betul
    tapi masih belum mencerminkan seorang muslimah

    BalasPadam
  3. niat dah betul
    tapi masih belum mencerminkan seorang muslimah

    BalasPadam
  4. tkpe
    gaya2 ni buat dia tak bosan ni
    nnti lme2 betul la cra die ni :)

    BalasPadam
  5. Terlalu kreatif sampai nampak unik dan pelik. Ada juga fesyen yang digayakan nampak okey. Eh, tatau pun Melly ni Muslim rupanya. Ingatkan Christian!

    BalasPadam
  6. erkk....berani betul bergaya macam ni..huhu

    BalasPadam
  7. pelik2.. lg2 yg payung tu.haha
    tp xpelaa..yg penting die ade usaha utk berubah kan :)

    BalasPadam
  8. tetap cantii dan menyerlah walaupun pelik kan...

    BalasPadam
  9. Salam singgah sini sis...memang sangat kreatif tapi menakutkan pula...hehe...

    BalasPadam
  10. Salam singgah sini sis...memang sangat kreatif tapi menakutkan pula...hehe...

    BalasPadam
  11. hahaha..xberat ke kepala tuuu..adoiii..kreatigf btl la..

    BalasPadam
  12. terlampau kreatif ekkk..yang tak menahan gambar no. 2 tu..macam tayar motor..

    BalasPadam
  13. Xberat kepala ke buat fesyen2 cmtu

    BalasPadam
  14. idok lerrr teman nk makai nyerr

    BalasPadam
  15. sekadar fesyen tutup kepala jer... hahahaha

    BalasPadam
  16. Berfesyen hijab bagaimana pun tak apa. Kreatif bagaimana pun tak apa. Apa yang penting kena menutup aurat mengikut garis panduan agama kita, tak boleh berfesyen dan berkreatif ikut diri sendiri saja...

    BalasPadam
  17. gaya pelik tu banyak untuk event je :)
    tapi sangat suka tengok Melly Goeslow ni... dia cantik & berseni..

    BalasPadam
  18. pakai time show je kot.takat nak gi kedai beli bawang takkan dia nak pakai gini

    BalasPadam
  19. Kalo buat gaya tudung payung tuh kt malaysia jd viral x kt fb..hahahah

    BalasPadam
  20. This is a very popular and smart style of wearing the hijab. These days there is a wide range of oblong hijabs available at various stores selling wholesale Islamic clothing. You can use such hijabs or a scarf in this third style. http://fashionbyina.blogspot.co.uk/2017/11/trendiest-hijabs.html

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)