Advertisement

ads

BETUL KE AZWAN ALI DH KURUS??

Assalamualaikum...

Azwan Ali dah kurus..
tak percaya ke??
tengok la dia masa dulu2..gemuk kan??
dengan perut buncit nya...err...tak selera makcik tengok...


badan gemuk jadi terpaksa la pakai baju makcik2..
tapi sekarang tak lagi..

masa gemuk..

Sekarang Azwan Ali dah kurus ..
dah boleh pakai baju abam2..
tak de dah baju makcik2..


Peha pun dah kecik..boleh bergambar buka2 kaki..
dulu bergambar buka kaki pun macam tak buka sebab peha besar..kan??
ekekekke




ha..awak2 bila pulak nak mula kurus kan badan??..
saya???esok la....

sekian...

Catat Komen

15 Ulasan

  1. pakai baju abang2 pun tetap ada pose akak2 jugak camna tu?? hahahaha

    BalasPadam
  2. saya kalau pandang dia ni
    rasa nak gelak memanjang
    tak tahulah pasal apa

    BalasPadam
  3. Saya tak boleh tengok abam sorang ni, eh ke kakak? Kalau tengok je sengih, kalau tengok je sengih. Teringat pulak pasal joke kalau dia jadi suara untuk Waze. Eh, kat blog ni ke saya baca?

    AA ni memang havoc sepanjang zaman. Mulut dia tu kalau jumpa nak je tenyeh ngan lipstick eh bukan, cili padi ^_^

    BalasPadam
  4. wahhh dh kurus la.... apa petua dia

    BalasPadam
  5. Salam, fuyo~ dah slimm lah dia..tggu dia update produk ape dia guna yek..hehe

    BalasPadam
  6. kalo dia kurus..macam zaman dia muda dulu la kan..sebelum dia frust dulu

    BalasPadam
  7. wowwww..

    sempena abg dia jadi MB kot dia kurus..hahaha

    BalasPadam
  8. Peh! Dasat AA ni. Slim tu! Hrp kekal. Tapikan, kaya gak AA ni. Bkn ada keje pun (dia sendiri mengaku yg dia menganggur). Heheheh! Tapi rezeki dia. Tumpang hepi.

    BalasPadam
  9. Adoi terasa pula baca ni.. tadi biras saya masuk dlm whatapp dia baru beli mesin takasima. Baru je masak 3 jenis lauk masa tu, gulp telan air liur.. dah la semalam masa kenduri ada pakcik tegur saya dah gemuk skrg..

    Azwan ali pun dh kurus??

    BalasPadam
  10. rambut tu dah boleh buat penyapu kat umah

    BalasPadam
  11. mcm org lain je..muka iras kot? hahaha

    BalasPadam
  12. ye ke ni?
    xpenah tgk lg azwan yg latest ni..xtau plak die kuruskan badan..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)