Advertisement

ads

ANAK-ANAK GESA ABBY RUJUK DENGAN NORMAN

Assalamualaikum...


Bila baca perbualan Abby dan anak2 nya ni rasa macam..
Alahai..bijak sangt budak2 sekarang..kan??
Anak yang baik macam ni la..
sentiasa nak kan ibunya tu ada teman macam orang lain..kan??
Siap boleh usik manja dengan  ibu dia..



tapi dah ibunya tak mahu kan suami orang.
Dia pun dulu pernah rasa cemana sakitnya bila orang ambik suami dia,
tak kan lah dia pun nak buat macam tu jugak..ye tak??

Dengar2 nya Abby akan membawa anak-anak nya mengerjakan umrah tak lama lagi.
walaupun bergelar ibu tunggal dia tetap berusaha untuk 
bagi didikan dunia dan akhirat untuk anak dia..

sekian..

Catat Komen

10 Ulasan

  1. Sama2 kita doakan yang terbaik buat mereka
    Amin

    BalasPadam
  2. Mngkn anak2 kesian tp abby dh serik, btw semoga baik2 saje....;-)

    BalasPadam
  3. ank2 sygkan papa n mama..tp nak wat camane jodoh xpjg..semoga abby jumpe lelaki yg btl2 bole jg & syg dia n ank2..

    BalasPadam
  4. cantik dah dania tu. dulu macam chubby2 skit.

    BalasPadam
  5. Aduhai, lepas apa yang berlaku tak tahulah boleh rujuk kembali ke tidak. Tanyalah kat Memey, sudi tak nak bermadu dengan bekas isteri si suami? Anak-anak of courselah suka kalau makpak bersatu. Susah kalau bercerai berai ni.

    BalasPadam
  6. baguslah didik anak dengan baik :)

    BalasPadam
  7. Huhuhu..anak anak skang bijaknya masya Allah

    BalasPadam
  8. Huhuhu..anak anak skang bijaknya masya Allah

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)