Advertisement

ads

12 GAMBAR SENI JARI YANG ANDA PASTI SUKA

Assalamualaikum..















kawan2 suka yang mana??

sekian..



Catat Komen

19 Ulasan

  1. Suka yang warna biru tu.. Avatar!

    BalasPadam
  2. perghhh
    jari je tuuu
    tapi comel kemainnnnn

    BalasPadam
  3. Kreatif sangat manusia ni.
    Saya pun suka yang avatar

    BalasPadam
  4. biru tu kiut. cantik. kreatif diorg make up jari nampak ala2 wajah 3d

    BalasPadam
  5. Semua pun amazing betu... semua pun suka... setengah orang... sungguh creative....

    BalasPadam
  6. Ni keje sape ni? Adakah keje mat saleh? Rajin benor ngadap jejari kecik ni...nyampah betul rasa bila kita xleh nak buat mcm diaorg buat...hahaha...

    BalasPadam
  7. Ada je perkara kretif yg diotg buat kan..

    BalasPadam
  8. salam k.diana..
    eheh..tatau kenapa cma rasa seram plak nengoknye.. tp mmg kretipp :)

    BalasPadam
  9. masa sekolah dulu suka jugak main lukis2 jari dengan muka cartoon

    BalasPadam
  10. Unik....tp tak de satu pun yg menarik minat mak nak...

    BalasPadam
  11. unik. tapi, tak berjaya nak memenangi hati Ros. wah demand lebih ni.. hihi

    BalasPadam
  12. Salam, hahaha awal2 tgk dah tersenyum2 sbb terbayang Mark Zuckerberg...scroll2 terus tergelak bila nampak yg rambut panjang blonde tgh smoking tu..sbb aku terbayang si Avril Lavigne tu..muahaha..lawak ah~

    BalasPadam
  13. Kreatifnya. Saya suka Avatar tu. Tapi bila belek-belek sekali lagi, semua pun comel je nampaknya.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)