Advertisement

ads

WANITA BUKA BRA DEPAN ORANG RAMAI UNTUK BUKTIKAN BRANYA MAHAL

Assalamualaikum...

Ni status saya kejap tadi..
harap2 ada yang terasa..hahahaha..
jangan marah ye kalau terasa..
Semua orang ada sikap suka nak tunjuk2 tu..
saya pun ada..sebab tu saya tahu..heheheh

Ni satu lagi kisah nak menunjuk2 punya hal.
seorang wanita membuka pakaian dalam nya
di tengah2 orang ramai hanya untuk
memeriksa harga sebenar dan kualiti pakaian dalam nya.


Wanita tersebut membuka pakaian dalam nya didepan
penilai barangan mahal dan mewah
tanpa rasa segan silu malah tindakan nya
menjadi bahan ketawa orang ramai..

Bra bukan sahaja menjadi pakaian untuk menampung payudara
malah kini ianya sebagai lambang kemewahan,
terinagt saya dulu kalau pakai
korset PB tu cukup mewah dah tu..
PB tu apa??tak boleh la bagi tau.nanti kena saman pulak..heheh..


tapi sekarang senyap sunyi dah pasal PB tu
sebab ramai yang kata tak berkesan..hehehe
Semalam saya terbaca kata nya korset PB
tu kalau dijual balik pun dah tak laku.


tapi baju dalam wanita dalam gambar ni memang
penilai barang mewah tu kata mahal dan berkualiti tinggi.
Agaknya sebab tu dia tak segan silu nak buka
depan orang ramai..
mesti kat rumah dia basuh bra dia tu
lepas tu sidai depan pintu pagar.
ekekekke...


sekian..



Catat Komen

28 Ulasan

  1. Kita tau PB tu apa. Tetttt ! Hahaha. Kemain tau nak tayang bra mahal. Pengsan. T_T

    BalasPadam
  2. menunjukkan tahap kronik ni.. hahahaha.. PB tu tak mampu nak pakai hahahaha...

    BalasPadam
  3. Aduhai.... melampau la pulak tu...huhuhu

    BalasPadam
  4. kat China kan tu?
    kat sana mmg segala macam benda pelik ada..hahaha

    BalasPadam
  5. Lebih baik bertubuh pendek dari pendek akal....

    BalasPadam
  6. semata mata nak show off punya pasal..sanggup je tu

    BalasPadam
  7. sampai gitu sekali.. seluar kecik dia tak nak tunjuk pulak.. hihi

    BalasPadam
  8. bra mahal...yg suka meninggi diri..mesti la nak show of
    klo tayang handbag mahal, baju mahal..lg dpt diterima dgn rasionalnya..klo pakaian dalam..erk....meh kita sama2 tanye kat bra tu...rasa popular tak..haha

    BalasPadam
  9. pb??apakah??sy tahu..hehehe..

    BalasPadam
  10. Hahaha....kalau akak tak kan bukak la..

    BalasPadam
  11. bukan menunjuk...konsi sajer ma...haha, bra pun kasi bukak depan depan boleh ma...

    BalasPadam
  12. giteeeewwwww...agagaga... kalau suar kecit tu mahal pon gamaknya sanggup bukak jam2 tu gak nak tayang..geli seeyyhh...

    BalasPadam
  13. hah?? zizie pun tak tahu nak gelak ke apa ni haa.. tudia sampai nak tunjuk bra mahal... aduhai...

    BalasPadam
  14. teringat la satu masa dulu class mate ada cakap , beli mahal2 pun bkn orang nampak, pakai kat dalam ... better la amoi tu pakai kat luar baru puas hati ... heh heh heh

    BalasPadam
  15. Memang melampau dah perangai manusia ni...seakan orang sakit jiwa...dah tak ada perasaan malu dah...

    Tu berlaku di luar negara...ada dah terbawa2 kat sini dah budaya tak senonoh tu...macam kat Penang tu...

    Manusia akhir zaman ..lebih kurang zaman batu...semakin kurang berpakaian..

    BalasPadam
  16. hahahaha..adoi, mcm2 la dorg ni..mcm mn la nak nilai bra..adoii

    BalasPadam
  17. agak2 la nak menunjuk pon..haha..

    BalasPadam
  18. Penilai tu pun terkedu gamaknya hahaha. Lain bra tu diperbuat dari batu permata, boleh la kot hehehe :D

    BalasPadam
  19. patut pakai kat luar mcm seluar superman.

    BalasPadam
  20. Sesekali nak juga menunjuk mana yang dapat *__*

    Kalau kat China tu macam-macam hal pelik pun ada. Agaknya dia orang ni memang dah tak tahu nak buat apa dengan hidup kot?

    Kalau dah mahal dan berharga bra ni, haruslah jemur dalam rumah. Kalau gantung kat pagar, mahu hilang kena curi. Jual balik laku gaknya nih. Preloved.

    BalasPadam
  21. Hahaha...tabah lah penilai tu pegang bra nye kan :p hmm, teringat lak aku dgn kisah jiran sebelah rumah aku ni, cina..suka bnau sidai2 bra mahal dia kat luar rumah, saje nak tayang kot jenama mahal...halaaa aku xheran pon~~ huhuh

    BalasPadam
  22. hahaha..xsegan pulak penilai lelaki tu nk pegang depan org ramai..
    nasib la dinilai mahal..klu bkn ori kan dah malu..hahaha..
    klu sidai depan pagar org curik pulak kak..klu dh mahal bole wat gadai kot..hahaha

    BalasPadam
  23. Victoria Secret tshirt bra review find all the way exciting offers only at victoria secret.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)