Advertisement

ads

SAYA MENANG 6 TIKET URUTAN BAHU

Assalamualaikum...



Yeay...saya dapat 6 tiket mengurut bahu..
eh!ada ke tiket urutan bahu??
pernah dengar tak??

Sejak cuti merdeka tu belakang saya ni rasa lenguh2
sebab lama sangt dalam kereta.
Itu lah..dah tua.kan??haaha

Jadi saya pun suruh la  Maisara
tolong urutkan bahu ni..
Agaknya kerap sangat suruh urut bahu
dia pun bagi la tiket nih..



6 keping tiket urut bahu.
nak urut kena bagi tiket.
saya dah guna 2 tiket.
ada lagi 4 tiket je..
habis tiket tu,tak boleh dah suruh dia urut bahu.

Mintak tolong orang pemalas memang macam ni la..
hahhah

sekian.

Catat Komen

20 Ulasan

  1. amboii maisara..siap buat tiket lagi tu..

    BalasPadam
  2. Hahahahah! Comelnya Maisara! Siap ada tiket, tak tahan. Igtkan Diana nak offer tiket urut bahu kat kitorang td. Hikhikhik!

    BalasPadam
  3. hahahahhaha dtg plak idea tu kn nk wt gni kihkih..bijak sungguh

    BalasPadam
  4. Laaaa...sabar jer lah. Ingatkan betul. RUpanya tiket buat sendiri. Bagusnya anak dara ni ☺☺

    BalasPadam
  5. hahaha...bijaknya maisara...

    BalasPadam
  6. hahaha
    ingtkan dpt dr spa mn tadi..maisara..maisara..

    BalasPadam
  7. hahaha kreatif!! ada je idea maisara ni nk nyakat ibu dia...huhu

    BalasPadam
  8. hahahah, kretip anak hang ni
    pastu maisara caj berapa satu sesi ? :D

    BalasPadam
  9. Hahaha. Dengan ibu sendiri pun kena pakai tiket jugak ke.

    BalasPadam
  10. amboi.. bijaknya.. siap ada tiket lg yer.. hahaha

    BalasPadam
  11. hahaha gigih nak baca kot boleh bagi sekeping...
    apapun sweet..

    BalasPadam
  12. Wahh best tu.. boleh tertidur klu kena urut bahu.. :D

    BalasPadam
  13. mmg kretif permainan maisara nih. hehe...

    BalasPadam
  14. salam K.DIana..

    hehehe.. maisarah ni... ade2 je akai dia,,, comeyyyy :p

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)