Advertisement

ads

PROJEK BAIK PUNYEEEE!!!

Assalamualaikum...



Anak-anak tengah tidur ni..
Perlahan2 ibu bangun dari sofa..
Melangkah macam pencuri..
Menuju ke dapur..

Ambik periuk letak atas dapur perlahan2..
Jangan ada sikit bunyi pun..
Ibu ada projek baikkk punyee!!

Ibu buka almari dapur..
Terus masuk stor.
Bukak perlahan2  bungkusan yang ibu ambik dari 
Almari dapur tadi.
Kena buka bungkusan tu dalam stor sebab kalau buka kat dapur anak2 dengar terus dia orang bangun.

ibu mula beraksi di dapur tanpa apa2 bunyi..
Hebat tak ibu??
Akhirnya apa yang ibu idam2 kan selama 3 hari ni tercapai jugak..


Haih..nak makan mi segera pun susah..
Hehheh..

Sekian..

Catat Komen

11 Ulasan

  1. heipp..curi2 makan ye kak..haha..
    ini lawak!

    BalasPadam
  2. salam singgah sini balas kunjungan....makan mee juga....hehe....tapi sekali sekala makan mee ni sedap juga kan...hehe

    BalasPadam
  3. Mengapa masak diam2 takut anak-anak tersedar? Takut anak2 termakan makanan tak berhasiat ye...?
    Saya juga dah lama tak makan mi segera. Kali terakhir mungkin lebih 10 tahun lepas...

    BalasPadam
  4. Hehe punyalah suspen ......rupanya maggi jer...
    Tapi sekali sekala pekena maggi mmg sedap DR....hari tu si TLBD makan maggi Chef asam laksa tak habis okje tolong habiskan....sedap sungguh!

    BalasPadam
  5. gara gara tak nak bagi dorang makan megi ye kak..hihi

    BalasPadam
  6. nak makan maggi dah macam james bond....hahaha

    BalasPadam
  7. Haha, kelakar. Lain kali guna mi cawan je.

    BalasPadam
  8. hihi siannya ibu terpaksa menyorok nyorok..

    BalasPadam
  9. Haha..laa hai, kena nyorok2 nak makan magi ni, takpe2..demi kesihatan anak2 ye kak~ haha :D

    BalasPadam
  10. Ekekeke...projek larut malam. Kena tunggu anak2 tido baru bley makan ni kan ☺

    BalasPadam
  11. Haha.. betul.. tiap kali niece tidur semua orang dalam rumah macam ninja =,=

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)