Advertisement

ads

NORA DANISH AJAK PEMINAT BERHIJAB UNTUK SELAMATKAN ALAM SEKITAR

Assalamualaikum...

Kesian pulak kat pelakon cantik Nora Danish ni..
Niat dia cuma nak mengiklan kan tudung je...
Tapi tak disangka2 kena sindir dengan pengikut2 nya di instagram..



Beberapa hari lepas Pelakon Nora Danish 
Memuat naik gambar beliau dan kakak nya
Yang memakai hijab untuk tujuan 
Promosi .



Namun tindakan nya mengundang kritikan  apabila ramai yang mempersoalkan tindakan nya yang 
Mengajak orang ramai memakai hijab
tersebut dengan tujuan untuk menyelamatkan alam sekitar


Kesian dia.tak pasal2 kena sindir.
Lepas ni mungkin Nora Danish kena hati2 bila nak letak caption pada gambar2 nya..
Takut menjadi bahan ketawa dan sindiran
orang ramai lagi..

Sekian..


Catat Komen

17 Ulasan

  1. Haha.. lojik juga sebenarnya..

    Apa2 pun maknanya buat sesuatu tu kena fikir betul2 tujuan dan pelaksanaannya kan? Tujuan mungkin baik tapi kalau tak kena caranya, lain pulak jadinya

    BalasPadam
  2. salam kenalan,,im blogwalking here...

    BalasPadam
  3. niat disalah erti tp toi gak apa kata depa..huhuhu

    BalasPadam
  4. ye la kan kalau x berhati2

    BalasPadam
  5. btl jgk ape yg dorg ckp tu..tp xyah nk mengkritik kt laman sosial..sume org blh bace..

    BalasPadam
  6. apa sebenarnya niat syarikat yang bayar dia jadi duta tu..huhu..

    BalasPadam
  7. jadi artis ni, apa aje dibuat semua jadi perhatian
    kena bijak dalam melakukan sesuatu
    macam berhijab ni dalam islam, wajib
    so bila dia buat gitu, memang ler tak kena

    BalasPadam
  8. kita dalam industri plastic..
    the truth is..
    dah lama industri plastic, kain guna material recycle..
    bukan HIJAB ni sahaja.

    rasa nak ketawa tgok dlm Safiya ke apa baru ni pasal mereka cerita pasal enviroment etc..tu marketing punya strategy..oh.

    BalasPadam
  9. payah jadi artis ni, buat semua pon tak kene..
    tapi tula, niat kene betul

    BalasPadam
  10. Kalau tujuannya untuk alam sekitar, lebih baik dia pakai TUDUNG SAJI!

    BalasPadam
  11. kata2 peminat tu betul tapi tak berlapik, huhu
    terpaksa lah nora terima
    mana tau one day terbuka pintu hatinya

    BalasPadam
  12. Cantik dia bertudung.
    Biasalah. Ada ja org x senang hati bila nk but kebaikan

    BalasPadam
  13. Okeylah tak nak komen pasal sebab dia mengajak peminatnya berhijab. Tapi serius cantik ND ni bila berhijab. Kalau saya lelaki, memang dah cair habis, terus nak buat bakal isteri.

    BalasPadam
  14. terlajak kata buruk padahnya..memang kena berhati hati menulis dan bercakap

    BalasPadam
  15. Bertabahlah bila dah jadi retis. Serba serbi jadi perhatian.

    BalasPadam
  16. Tulahkan kena fikir dulu sebelum menulis lain kali ye dik Nora hehe...Moga terbukak jugak hati dia ni utk memakai hijab satu hari nanti Insyaallah

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)