Advertisement

ads

MULUT CABUK NOMBOR SATU...

Assalamualaikum...


Benda kalau tak tersebar tak pe la..
Tapi ada jaminan ke benda buruk yang kita cerita 
Pada cuma 1 orang tu tak kan tersebar.?

Kita mungkin orang pertama yang tahu
Cerita buruk tu.
Tapi kalau kita sibuk nak berbangga sebab jadi
orang yang pertama tahu,kita dapat apa?

Ada kawan2 akan puji ke..
"Wah..hebat la kau..kau 
Orang pertama yang tau di polan tu kena tangkap basah.aku bangga kawan dengan kau.."

Ada ke yang sampai macam tu sekali orang nak puji kita?tak de nya..berangan je la..

Lagi orang cop mulut kita jahat,ada la...

Sekian..






Catat Komen

10 Ulasan

  1. Pasal diri sendiri pon pening...ni kan nk sibuk psl org..

    BalasPadam
  2. klu ke arah 'bahu kiri', mmg manusia rajin wat. tp, klu ke arah 'bahu kanan', hmm..

    BalasPadam
  3. kalau kit pandai simpan aib orang inshaaALLAH aib kt juga akan terjaga..

    itu yg pnh yui dgr ceramah..

    BalasPadam
  4. yup. skrg ni, kalau nak bercakap pun bia pasal keluarga sendiri... tak boleh ckp pasal org da. mudah je tersentap nnt.

    entry terkini...Harris getting better

    BalasPadam
  5. alahai.. xcukup masa nak menjaga hal orang.. time flies very fast.. cewah..

    BalasPadam
  6. Asal rahsia bocor biasanya beginilah - okey, aku beritahu kat kau je, janji kau tak beritahu kat orang lain ya!

    Akhirnya semua orang pun tahu. So jangan bercerita pasal keburukan pada orang, tentu tersebar akhirnya!

    BalasPadam
  7. Salam, hahaha aku rasa ramai org berebut nak jd yg pertama tahu, terutamanya dlm bab2 excidet or ape2 yg melibatkan polis dan ambulan yg berlaku kat sekitar dia..tu yg ramai duk amek gambar or rekod video berbanding tolong..pastu letak caption dan org akan komen2..itu yg salah, ini yg salah dan sebagainya~ hmm aku ni cam komen lari tajuk je ni kak~ hahaha

    BalasPadam
  8. Simpan je la apa yang tak patut orang tahu tu kan :)

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)